Navigation Menu

Springtime

Motyw moro przewija się w modzie już od kilku sezonów, zarówno w męskich jak i damskich kolekcjach. Print jest łatwy do łączenia, ponieważ bazuje na neutralnych kolorach ziemi, które dobrze współgrają z bielą, jeansem i neonami. Tak też postanowiłem połączyć moją parkę z Bershki. Dobrałem do niej zwykły t-shirt w białym kolorze, który pochodzi z ZARY. Nie zakładałem na niego nic więcej, ponieważ lubię czuć się swobodnie, a t-shirt + luźna kurtka, to jedno z moich ulubionych zestawień. Całość uzupełniają marmurkowe spodnie z Bershki, które podwinąłem, by lepiej było widać buty - kupione jakiś czas temu Nike Air Max. Jako dodatek posłużył mi plecak marki Zign oraz okulary Rayban. Jest wiosennie, streetowo i co najważniejsze na luzie. Co sądzicie o takim zestawie?

Miłego dnia!
L.

Pics Patryk Gałucha











parka - Bershka, t-shirt - ZARA, pants - Bershka, shoes - Nike, backpack - Zign


14 komentarzy:

  1. Jak podwinąć tak spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. miałem pytać o to samo ;P czadowe dżiny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrob tutorial z podwijania spodni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny set. Niczego bym nie zmienila ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny luźny look.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jestem pierwszy raz na Twoim blogu i jestem zachwycona, fantastyczne zdjęcia i świetne stylizacje. Jeden z moich ulubionych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jednak i młody chłopak może zaskoczyć ciekawą stylizacją starszą koleżankę z bloga.
    Pozdrawiam. Zapraszam do mnie www.stylizacjeewy.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka jest niesamowita. Całość idealnie dopasowana. Serdecznie pozdrawiam.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.youtube.com/watch?v=UwtezlmBlGw

    Podwijanie spodni;)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion