Navigation Menu

Praha. Miluji tě!

Ufff, wróciłem. Wypoczęty,  z uśmiechem na twarzy i pełen energii. Praga jest magiczna i wyjątkowa! Historia witała nas na każdym kroku. Trzy dni to zdecydowanie za mało, by w pełni poznać miasto. Starałem się ze wszystkich sił, aby zobaczyć jak najwięcej i poniekąd mi się udało. Na pewno tam wrócę! Niezliczona ilość uliczek, kościołów i mostów wywarły na mnie olbrzymie wrażenie. Mógłbym wymieniać w nieskończoność, co warto zobaczyć, ale to nie ma sensu. Nie starczyłoby miejsca! Co chwilę napotykałem niesamowite miejsca i budynki. Zmieniałem co godzinę kartę w aparacie, bo było tego za dużo! Warto tam pojechać, choćby po to, by zjeść smażony syr z tatarską omacką i przejść się Mostem Karola :). Urzekło mnie to miasto. To Paryż Wschodu!

Nie będę się rozpisywał. Zostawiam Was ze zdjęciami, które pokazują to co najbardziej zapadło mi w pamięci z pobytu w Pradze. Miłego oglądania! :)

Inne zdjęcia na Instagramie: www.instagram.com/myanatomyoffashion

























Nie ważne gdzie, ważne z kim. Dzięki! :*



4 komentarze:

  1. Praga jest magiczna, widać, że spędziłeś tam fajny czas z ekipą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to twoja koleżanka, czy dziewczyna, ale ma piękne włosy! Takie długie ♥ :)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion