Navigation Menu

Give me all your luvin

Dzisiejsza stylizacja to kolejny kwiatowy motyw w mojej szafie. Przygotowałem ją zaczynając od koszuli w kwiatowe printy z ZARY, do której dobrałem granatową marynarkę z H&M oraz muszkę z Bowstyle. Od pasa w górę całość prezentuje się elegancko, dlatego też przełamałem stylizację przetartymi spodniami z ZARY oraz sportowymi butami - Nike Air Max. Lubię takie połączenia, pewnie dlatego, że w mojej szafie na próżno szukać eleganckich butów, mam tylko 3 pary. Zdecydowanie lepiej czuję się w sportowym obuwiu, które moim zdaniem wcale nie wygląda kiczowato, gdy zestawi je się z eleganckimi ubraniami. Wiosnę czuć w powietrzu! Co sądzicie? :)

Photo by Patryk Gałucha












jacket - H&M, shirt - ZARA, pants - ZARA, bowtie - Bowstyle, shoes - Nike, watch - Plus Watches


5 komentarzy:

  1. Fajny look. Podoba mi się takie przełamanie. Kolor marynarki genialnie współgra z motywem kwiatowym na koszuli.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki uroczy uśmiech na 5 zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, ale pozwolę sobie na odrobinę krytyki. Nie mam nic przeciwko łączeniu elegancji ze sportowymi ubraniami, ale to kolejna Twoja stylizacja, gdy dzielisz sylwetkę na połowy. Tak jak tutaj: góra elegancka, dół luźny i sportowy. Myślę, że ciekawie wyglądałoby, gdybyś zamiast jeansów założył bardziej klasyczne spodnie (oczywiście niekoniecznie w kant!) i do tego sportowe buty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. I like to see that there are also guys who are interested in fashion. Fashion is not only for female, right? I'm an Italian blogger. Do you want to come take a look at my blog?
    Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Gratuluję odwagi! Nie widuje się zbyt często, modowych blogów prowadzonych przez mężczyzn. Co do stylizacji, to całkowicie popieram Mrcn. Podoba mi się góra i dół, ale ich połączenia ze sobą nie trawię.
    :) Choć może to moje "widzi mi się". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion