Navigation Menu

For sale!

Idzie wiosna, więc postanowiłem zrobić małe porządki w szafie :). Znalazłem kilka rzeczy, które z chęcią sprzedam. Jeżeli jesteście zainteresowani to piszcie na lukasznd@gmail.com :) Kto pierwszy ten lepszy!

Jeżeli chcecie coś kupić z ubrań, których akurat nie wystawiłem, możecie pisać śmiało w komentarzach, a ja się zastanowię :)


Spodnie dresowe Aloha From Deer.
Stan bardzo dobry, rozmiar S/M. Cena 90 zł.


Bluza Aloha From Deer.
NOWA, rozmiar XS. Cena 90 zł. SPRZEDANE


Katana jeansowa Levi's z ćwiekami (które można wyjąć).
Stan dobry, rozmiar L. Cena 50 zł. SPRZEDANE


Bluza ZARA.
Stan bardzo dobry, rozmiar M. Cena 70 zł. SPRZEDANE


Ramoneska H&M.
Stan bardzo dobry, rozmiar 46. Cena 75 zł. SPRZEDANE


Bluza Breaking Rocks (100% bawełny).
Stan bardzo dobry, posiada metki, założona tylko raz, rozmiar S. Cena 90 zł. SPRZEDANE

Wysyłka 12 zł Pocztą Polską.

11 komentarzy:

  1. jakieś kurtki lub płaszcze oprócz tych masz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sprzedajesz jeszcze tego płaszcza w czarno-czerwoną kratę z H&M ?

    OdpowiedzUsuń
  3. błagam, wystaw więcej kurtek, ale może po 15 marca, jak dostanę stypendium :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. http://myanatomyoffashion.blogspot.com/2012/09/nothing-else.html
    Ja bym bardzo chętnie kupił spodnie stąd, ale niestety pewnie już ich nie masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie posiadam juz tych spodni biało - czarnych... Popatrz w H&M, bo jakiś czas temu widziałem podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chciałbyś może sprzedać tej czarnej marynarki ze skórzanymi klapami?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm moglabym prosic wymiary bluzy aloha from deer? Skusilabym się na nia ale boje się ze moze byc za mala.

    OdpowiedzUsuń
  8. No bluza z Zary z roślinami genialna ;) Fajnie, że się sprzedają rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy te dresiki z Aloha nadal są?

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion