Navigation Menu

DIRTY crew

Pisałem już wiele razy o tym, że uwielbiam jeansowe kurtki i skórzane ramoneski ze względu na ich ponadczasowość i możliwość łączenia ze wszystkim co mam pod ręką. Tym razem wybrałem ramoneskę z ZARY. Czarny, klasyczny kolor i złote elementy to świetne połączenie. Pod kurtkę ubrałem czarną bluzę od Jungmob z napisem "Dirty Crew" (zaprezentuje ją też niebawem w całej okazałości :). W pasie przewiązałem koszulę w czarno - białą kratkę, którą znalazłem w second handzie. Czarne spodnie, to rurki z H&M, które połączyłem z czarnymi butami Nike za kostkę. Całość dopełnia beanie od PMS Suits You.

Lubię miksować tanie z drogim, sportowe z eleganckim. Nie lubię nudy i uważam, że bez względu na porę roku można urozmaicić nasze codzienne stylizacje, tak by nie było nudno.

Za zdjęcia dziękuję Jackowi Rękasowi :)
https://www.facebook.com/rekasjacek






jacket - ZARA, sweater - Jungmob, shirt - second hand,pants - H&M, shoes - Nike, beanie - PMS Suits You, watch - Plus Watches

13 komentarzy:

  1. Genialnie jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this blog!!!! What about follow each others? Kisses ;-) In The Checkout Line - Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. masz zajebisty styl chłopie, nie wiem czy kiedykolwiek widziałam tak dobrze ubranego kolesia. propsy :) dodaję.

    http://luxurypauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem bloga, profesjonalizmu sesji i wspaniałych looków! Mam nadzieję, że uda nam się kiedyś spotkać na modowym szczycie!
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: www.szanski.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę, patrzę i... wciąż patrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ilove it !

    ayoubmani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetna stylizacja ! ;)

    www.bezowocny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. na tę pogodę idealnie >.<

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion