Navigation Menu

Bandana pants

Dzisiejszy post to outfit, który łączy czerń, biel i jeans. Obecnie moje ulubione kolory i faktury. Postawiłem na sportowy, bardzo niezobowiązujący look. Całą stylizację zacząłem kompletować od dresowych spodni z nadrukowaną bandaną od Aloha From Deer. Dobrałem do nich białe buty za kostkę marki Reebok Classic - EXOFIT HI (jedne z wygodniejszych jakie miałem!). Góra to typowy basic. Przewiązana w pasie biała bluza z second hand'u, biały basic'owy tshirt z H&M oraz katana z second hand'u. Wybrałem dodatki w czarnym kolorze - snapback z H&M oraz zegarek od Plus Watches.
W takich stylizacjach czuję się najlepiej. Niezobowiązująco, na luzie i wygodnie. Masa możliwości, kombinacji, czyli to co lubię. Może się wydawać, że stylizacja niczym nowym nie zaskakuje, ale ja trzymam się zasady, że czasem te najprostsze stylizacje są najlepsze.

Trzymajcie się!
L.











pants - Aloha From Deer, sweatshirt - second hand, tshirt - H&M, jeans jacket - second hand, snapback - H&M, watch - Plus Watches, shoes - Reebok Classic

6 komentarzy:

  1. Również uwielbiam czerń, biel i jeans! W takim połączeniu przechodziłem już całe lato :P
    Ale spodnie bardzo fajne! Lecą do inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie oraz buty ładne połączenie
    reszta ujdzie w tłumie

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion