Navigation Menu

Bye 2013!

Nadszedł czas podsumowań. Rok 2013 już za nami, a 2014, to czysta kartka na którą możemy nanieść wszystko czego pragniemy. Nowe postanowienia, plany i nadzieje. Mam nadzieję, że to co zaplanowałem, uda mi się zrealizować. Trzymajcie kciuki, bo pamiętajcie, że każdy ma to na co się odważy!

Postanowiłem zrobić małe podsumowanie na blogu. Stylizacji, które publikowałem było kilkadziesiąt. Były różne - casualowe, eleganckie i streetowe. Każda stylizacja dobrana tak, abym się w niej dobrze czuł i mógł wyrazić siebie. O to chyba w tym wszystkim chodzi, aby się nie przebierać, a ubierać, tak by czuć się swobodnie i na luzie, wprowadzając do outfitu trochę szaleństwa poprzez ciekawe printy i dodatki.

Gdybym chciał opisać wszystkie stylizacje z 2013 kilkoma zdaniami, nie dałbym rady. Do każdej stylizacji podchodzę osobno, bo z każdą wiążą się jakieś historie lub wspomnienia. Często powstawały spontanicznie, jako zarzucone na siebie kolejne warstwy ubrań, a czasami skompletowanie ubrań w całość zajmowało mi sporo czasu. Te pierwsze, spontaniczne, sprawdziły się najlepiej. Czułem się w nich dobrze i Wam też one podobały sie najbardziej.

Mój blog kontrastuje. Gdy przeglądam zdjęcia z wiosny i wczesnego lata widzę dużo kolorów, printy i kwiaty. Krótkie spodenki, tanktopy i koszule przewiązane w pasie. Totalny luz, odzwierciedlenie tego, co działo się w mojej głowie. Bardzo optymistyczny okres. Koniec lata to czerń, szarość, biel i jeans, które towarzyszą mi całą jesień i zimę. To trzy podstawowe kolory w mojej szafie obecnie i wcale nie uważam, że są smutne. Są eleganckie, uniwersalne, a nawet wyrafinowane. Dobrze się w nich czuję.

Zapraszam na krótką wędrówkę po 2013 roku z moimi stylizacjami, które dla bloga okazały się kluczowymi :)!

Szczęśliwego Nowego Roku!

Dziękuję fotografom, bez których by nie było na tym blogu tak wspaniałych zdjęć. Wojtek Zarychta, Alexandra Malexandra i Patryk Gałucha. Ukłony! :)

DZIĘKI ZA TO, ŻE BYLIŚCIE ZE MNĄ W 2013! W TYM ROKU ZASKOCZĘ WAS JESZCZE BARDZIEJ! :)

L.











5 komentarzy:

  1. To był definitywnie Twój dobry rok :) Powiedz mi - odwiedzasz czasami Nowo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzam czasami, ale rzadko. Byłem w listopadzie :)

      Usuń
    2. Podejrzewam, że jedziesz przez Poznań - następnym razem koniecznie się odezwij, podjedziemy razem ^_^

      Usuń
  2. wszystkie stylizacje są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę Ciebie w wersji sportowej. Super stylizacje. A szczególnie ta 10! *_*

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion