Navigation Menu

#vain

Dzisiaj na blogu zimowa wersja moich letnich stylizacji. Coś co lubię najbardziej - jeans i koszula przewiązana w pasie, tym razem w innym wydaniu. Stylizacja jest prosta i opiera się jedynie na jeansie, czerni i kracie. Czarna kurtka, którą mam na sobie pochodzi z Croppa, bluza z gwiazdkami to H&M. Spodnie, to odkopane podczas porządków w szafie Levisy. Czerwona koszula w kratkę pochodzi z H&M, natomiast musztardowe buty to Cropp. Do outfitu dobrałem czapkę od Hype/Nosis z napisem VAIN, którą już prezentowałem na blogu. Całość wygląda niezobowiązująco, totalnie na luzie - idealny outfit na spacer po Starówce :).

Miłego dnia!
L.








jacket - Cropp, sweater - H&M, jeans - Levi's, shirt - H&M, shoes - Cropp, beanie - Hype/Nosis


7 komentarzy:

  1. Taki zajebisty zestaw, że nie wiem, co w nim jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cropp rozdawał jakieś bony ? :D Bo jakiś nagły zachwyt ostatnio na wszystkich blogach tą marką. Mimo wszystko jestem zaskoczony, że można znaleźć tam takie spoko rzeczy. Zawsze omijałem ten sklep szerokim łukiem. A tu proszę.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo mi się podoba, ale chciałam też pochwalić zdjęcia :) są świetne :D
    Pozdrawiam :)
    http://xkrytyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely outfit !

    xx Julien

    http://oohjules.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że znam Twojego bloga od niezbyt długiego czasu, jednak zdążyłem przyjrzeć się już sporej części stylizacji i postów, i pomijając już fakt świetnej jakości zdjęć i samych stylizacji, widać, iż rzeczywiście znasz się na tym, o czym mówisz. Już nie wiem jak reagować na wysyp blogów gdzie wszystko określane jest jako 'top' albo 'bottom' (co aż przypomina zupełnie inną kwestię, haha). Smuci mnie po prostu to, że nagle wszyscy interesują się modą i ubraniami, choć nikt nie jest w stanie wymienić choć jednego projektanta czy domu mody (a określenie Zary czy H&M tym mianem mnie rozwala doszczętnie), już o czysto technicznych sprawach nie wspominając (nazwy fasonów czy poszczególnych elementów).

    Tak trzymaj, 2014 obfitego w sukcesy życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion