Navigation Menu

Rude Boy

Pamiętacie teledysk Rihanny do "Rude Boy"? Cała masa wzorów, printów i kolorów, które tam się pojawiały, przyprawiały o zawrót głowy :). Dzisiaj na blogu stylizacja, która by idealnie do tego klipu pasowała. Bluza i spodnie z zamkami to projekt młodego, polskiego projektanta Kamila Czuby. Komplet przypadł mi bardzo do gustu, ponieważ jest luźny, świetnie się prezentuje i zwraca uwagę. Czarne nadruki na ubraniach to coś, czego od dawna szukałem w sklepach. Nie lubię przesadzać z printami, dlatego do bluzy i spodni dobrałem dodatki w czarnym kolorze - buty Nike, oraz czarny snapback z H&M. Jak widać, to co polskie, też może być wyjątkowe! Odwiedzajcie profil Kamila Czuby na Facebook'u, bo mam nadzieję, że jeszcze czymś nas zaskoczy :)

W wolnej chwili zapraszam na Instagram - powoli zbliżamy się do 1000! :)
http://instagram.com/myanatomyoffashion#

L.











sweatshirt & pants - kamilczuba.pl, trainers - Nike, snapback - H&M


7 komentarzy:

  1. rewelacyjnie wyszlo, mega zdjecia + lubie projekty Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing!

    http://www.juicyguile.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Projektant chyba bardzo mocno zainspirował się Zarą- mam identyczne, tyle, że szare spodnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli traktujesz ZARA jako zrodlo inspiracji dla projektantow, to jestes slaby... Poczytaj ile modeli ZARA wycofuje rocznie juz ze sklepow, poniewaz przegrywaja w sadach procesy o plagiaty. J.

      Usuń

Follow @ myanatomyoffashion