Navigation Menu

November, please be good to me

Dopadła nas jesienna pogoda i niestety za oknem szaro, buro i deszczowo. Gdyby nie kolorowe ubrania, dzięki którym mogę się poczuć ciepło, a co najważniejsze - dodać kolorową aurę wokół siebie, nie ruszałbym się z domu. Każdy, nawet najmniejszy, ale kolorowy detal naszej garderoby z pewnością rozpogodzi każdy ponury dzień :). Powoli wyciągam z szafy (mimo, że nie chcę!) cieplejsze kurtki, szaliki i czapki. Do maja daleko, więc trzeba jakoś ten okres przeżyć. Z drugiej strony, jesień i zima to świetna pora na urozmaicone outfity, które nie składają się tylko z dwóch rzeczy, ale za to mają przynajmniej dwie warstwy.
Dzisiaj postawiłem na musztardowy look - płaszcz z Pull & Bear odgrywa tutaj głowną rolę. Kolorystycznie dobraną bluzę z H&M, połączyłem z jeansową koszulą z second handu. Szare rurki to również H&M. Zamszowe buty za kostkę to nabytek z second handu.

Miłego oglądania!
L.







jacket - Pull & Bear, sweatshirt - H&M, shirt - second hand, pants - H&M, shoes - second hand

16 komentarzy:

  1. Mega! Bardzo fajne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, stylizacja i kolory. Też takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. udane polaczenie, kurtki zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wyglądasz i przystojny jesteś :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  5. muszka! - mam zamiar wypróbować w wersji damskiej (niebawem ;) )
    :)


    gustownie :) (a kolory - uwielbiam! :) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dobrałeś kolory. Kurtka pomimo kusości i buty chukka bardzo fajnie się prezentują.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome photos!

    http://www.juicyguile.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look. Kurtka jest genialna.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałeś jeszcze takiej stylizacji, która by mi się nie spodobała :D Zawsze wszystko jest idealne w każdym calu ;)
    P.S. widziałam Cię we Wszystkich Świętych na cmentarzu, ale wstydziłam się zaczepić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa Twoja kurtka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie kupiłeś ten płaszcz??, sprecyzuj bardziej. Byłem w sklepie internetowym Pull&Bear oraz w salonie tej sieciówki, w Galerii Łódzkiej i nie widziałem go, a jest po prostu mega. Będę wdzięczny za namiar na to cudeńko. Pozdro:)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion