Navigation Menu

Boom! Boom!

Dzisiaj pokażę Wam mój codzienny, casualowy outfit. Lubię czuć się przede wszystkim komfortowo i preferuję stonowane kolory, które można łatwo ze sobą łączyć. Tym razem postawiłem na czarno - szarą stylizację, ale żeby nie było nudy, pod bejsbolówkę ubrałem krzykliwą bluzę w printy od Kukiczo. Bluza sama w sobie jest na tyle charakterystyczna i zwracająca uwagę, że dodatkowe kolory, wzory i printy nie są tutaj potrzebne. Kurtka pochodzi z H&M, przewiązana w pasie, szara bluza również, spodnie kupiłem w ZARZE, a buty to moje ulubione Nike Air Max, z którymi nie umiem się rozstać. Dzisiejsze zdjęcia robiłem w okolicach Starego Miasta w Warszawie - idealnym miejscu na jesienne spacery :).

Koniecznie zajrzyjcie na Fanpage Kukiczo :)

L.








jacket - H&M, sweatshirt - Kukiczo, grey blouse - H&M, pants - ZARA, sneakers - Nike Air Max, cap - H&M

7 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze, że nie potrafisz rozstać się z Air Max'ami. Wyglądasz w nich świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Bluza nadaje inności i wyróżnia się spośród całego stroju.
    To dodaje stylu i lekkiego szaleństwa :)
    Bardzo ciekawy blog - oby tak dalej :)


    juliettatc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit...
    I like your style and blog very much

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion