Navigation Menu

Europejskie Stolice Mody - Zalando. Warszawa

Warszawa to miasto, którego nie można jednoznacznie zdefiniować. Moda tutaj panująca, tak samo jak architektura miasta jest często różnie skrajna. Style poszczególnych osób różnią się od siebie, czasami wręcz kontrastują. Młodzi ludzie stawiają na luz i niedbalstwo - snapbacki, czyli popoluarne czapki z daszkami, przewiązane w pasie koszule i sportowe buty. Obok nich masa elegancko ubranych osób, pracujących w warszawskich wieżowcach - marynarki, garnitury, czyli biurowy dress code. Nie można jednoznacznie powiedzieć, jacy są Warszawiacy i czym wyróżnia się Warszawa na tle pozostałych Stolic Mody. Jest barwna, bogata w style i nie jest nudna. Jest ciekawa i przyciąga uwagę. To chyba największy atut Warszawy - nie ma tutaj monotonii, a oglądając ludzi na ulicy, można podpatrzeć wiele ciekawych trendów. Spotkamy tutaj hipsterów, biznesmenów, turystów z Azji, kujonów, ludzi ometkowanych zagranicznymi markami od stóp do głowy. Warszawa to miasto, gdzie każdy ma odwagę być sobą, bo tym miastem rządzą jego własne prawa, a nie Vogue.
Tworząc kolaż z ubraniami charakteryzującymi Warszawę, miałem pewien problem. Jak mam zdefiniować styl Warszawiaków, skoro jest on tak różnorodny? Ale chwila... sam też mieszkam w Warszawie, więc mnie też można zaszufladkować do jakiejś z grup, a więc też tworzę styl miasta. Postrzegam Warszawę, jako miasto wolne, pełne niesamowitych miejsc i na pewno jako zagadkowe. Dlatego też przedstawiam Wam moją wizję, mój styl. Sportowa stylizacja poniżej, to dominująca w tym sezonie czerń i kontrastująca z nią czerwona kratka. Niebanalna kurtka ze skórzanymi rękawami w połączeniu z koszulą to według mnie świetne zestawienie. Do tego spodnie typu skinny, które można opuścić w kroku i sportowe buty za kostkę. Do tego czapka z daszkiem "Hi Haters" jako uzupełnienie stylizacji i kolorystyczne nawiązanie do koszuli. Czerń wcale nie musi być smutna. Czerń jest wyjątkowa, a w połączeniu z czerwienią tworzy niebanalny look, który jest taki jak Warszawa - kontrastująca na każdym kroku.

Więcej o Stolicach Mody: www.zalando.pl/stolice-mody


5 komentarzy:

  1. Ja się z Tobą zgodzę i nie. Bo fakt, Warszawa z jednej strony jest ciekawa ale z drugiej strony strasznie nudna (jeżeli chodzi o modę). I nie jest tak baaardzo otwarta na ludzi, którzy chcą eksperymentować z modą czy być po prostu sobą. Bo jak zaczynasz być sobą i nie wtapiasz się w szary tłum to nie tak znowu trudno usłyszeć np. PEDAŁ :) może nie codziennie ale czasami :P a jak nie usłyszeć to zobaczyć pełne pogardy spojrzenie. Polska niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, o czym piszesz, bo też miałem takie sytuacje. Ale jednak, gdyby tą zaściankowość odsunąć na dalszy plan, to jest to najbarwniejsze miasto w Polsce, gdzie można spotkać wszystkie style ubierania się, o czym pisałem powyżej :)

      Usuń
    2. jeżeli patrząc na to tak jak mówisz to faktycznie, jest dobrze ;)

      Usuń
  2. Kub a w jakim mieście lepiej i nie słyszysz tego wyrażenia? BTW ja polecam Marywislka teraz sa promocje do 70%! jade polować w weekend:)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion