Navigation Menu

Sunday Morning

Witajcie!
Pogoda nie dopisuje, jednak postanowiłem wybrać się na niedzielny spacer. Postawiłem na trzy moje ulubione kolory: czerń, biel i szarość. Wybrałem dwurzędowy płaszcz z Bershki ze skórzanymi rękawami, czarną basicową bluzę z Zary, klasyczną, elegancką koszulę i czarny krawat marki Hugo Boss. Dół to dopasowane spodnie H&M i czarne Vansy. Wyszło tak jak zawsze - góra jest klasyczna, dół sportowy. Zestaw idealny do biegania po mieście. Liczę, że pogoda jeszcze dopisze i będę mógł ubrać się w moje ulubione szorty!

Trzymajcie się!
L.

Zapraszam do obserwowania mnie na FB  i Instagramie!






jacket - Bershka, shirt - Hugo by Hugo Boss, tie - Hugo by Hugo Boss, pants - H&M, shoes - Vans

19 komentarzy:

  1. "wyszło tak jak zawsze"-perfekcyjnie i stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look, brakuje mi tylko zdjęcia całości bo wszystko razem musi bardzo fajnie wyglądać.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się jak zwykle podoba, kurtka jest nieziemska, ale raczej mogę o niej zapomnieć ze wzgędu na rękawy, zawsze zakrótkie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wygladasz :) Nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie a mianowicie : jaki masz rozmiar jeansów w h&m ?

    OdpowiedzUsuń
  6. GREAT LOOK

    http://theguyinmilano.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello Luke,,,

    I like your style!!!! It's so perfect...
    I am a new follower!!!

    Check my blog and leave a comment...Bye Bye

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite ujęcia, zdjęcia sprawiają że zestaw wydaje się być jeszcze bardziej dopasowany.

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie dobrany,świetny wygląd:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja!


    Pozdrawiam,
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. co to za zegarek? jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion