Navigation Menu

Manifest Your Style

Pamiętacie kampanię Factory Outlet, w której brałem udział w zeszłym roku? W tym roku Factory Outlet rusza z nową kampanią i znowu zaskakuje. W tym sezonie motywem przewodnim kampanii "Manifest Your Style" jest pokazanie, że w outlecie każdy może znaleźć coś dla siebie. Postacie z kampanii są przedstawione w sposób zupełnie inny, niż dotychczas. Mają na sobie zlepek ubrań, a raczej ich części, które ukazują przesłanie tej kampanii - w Factory Outlet kupisz to, czego potrzebujesz. Nieważne, czy ubierasz się elegancko, klasycznie czy też odważnie i ekstrawagancko. Każdy w Factory Outlet może wykreować swój własny styl - taki, na jaki ma ochotę. Kampania na pewno przyciąga i zwraca uwagę, a sam pomysł zobrazowania największych atutów outletu to strzał w dziesiątkę. Patrząc na plakaty kampanijne czuję "Kupuj to, na co masz ochotę, to w czym dobrze się czujesz i nie przepłacaj!"




Osobiście lubię zakupy w outletach, najczęściej wpadam do Factory Outlet, gdzie zawsze znajduję modowe perełki w postaci końcówek kolekcji. Gdy potrzebuję kupić podstawowe części garderoby, to również wybieram się do outletu. Ceny są niższe, a wybór o wiele większy. Każdy z nas jest inny, każdy z nas lubi coś innego, ale wszyscy lubimy jedno - niskie ceny, które w Factory Outlet zaskakują mnie cały rok.


2 komentarze:

  1. factory outlet jest najlepszy w okresie rozprzedaży.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. kampania z Tobą była najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion