Navigation Menu

Dark Paradise

Ostatnio myślałem o tym jak ten czas szybko leci. Rok temu mój blog dopiero się rozkręcał, a i tak postanowiono we mnie "zainwestować". Pamiętacie kampanię "Factory Outlet" na jesien/zimę 2012? Dzisiaj przeglądając stare czasopisma natknąłem się na moją reklamę. Do tej pory to mój największy sukces, ale mam nadzieję, że nie ostatni :).

Dzisiaj chciałem pokazać Wam stylizację do której zainspirowała mnie nowa kolekcja Zary. ZARA to mój ulubiony sklep. Bezapelacyjnie. Poprzednia kolekcja, jak i obecna to dokładnie to, czego teraz poszukuję! Na wczorajszy spacer w okolicach pięknego Placu Grzybowskiego wybrałem ubrania właśnie z nowej kolekcji tej marki. Szarą bluzę z czarnymi rękawami i skórzanymi wstawkami na ramionach ubrałem do krótkich, czarnych spodenek. Spodenki nie są kolejnymi, zwykłymi szortami, ponieważ pod spodem mają wszyte dłuższe, mocno dopasowane "spodnie". Nie jest nudno. Do stylizacji dobrałem czarne, skórzane, sportowe buty za kostkę, które mają fakturę imitującą skórę węża. Dodatkiem są też okulary - mój ulubiony model Clubmaster.

Miłego dnia!
L.









sweatshirt - ZARA, shorts - ZARA, trainers - ZARA, sunnies - no name

10 komentarzy:

  1. Nieco surrealistycznie(czyt. mega fajnie)! Pamiętam jak kiedyś najsłynniejszy polski stylista(wszyscy wiedzą o kogo chodzi) powiedzieł, że ubrać się pięknie w szarości i czernie to każdy głupi potrafi. Nie zgadzam sie z tym, bo dla mnie ubranie to pzede wszystkim forma, która w Twoim przypadku jest genialna!
    PS.Zara to sklep,który świetnie oddaje trendy, ale ostatnimi czasy trochę przegina ze swoimi cenami, co nie zmienia faktu, że ubrania mają genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeedy jak ja Cię podziwiam i wgl! jesteś cudowny, zawsze świetnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie bardzo fajnie! a nawet powiedziałabym świetnie, niby nic takiego, ale cieszy oko! i to jak!
    bluza jest extra! mega wyglądasz na tych zdjęciach! na ulicy na pewno bym się za Tobą odwróciła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda Zara ma bardzo ciekawe fasony, niestety ceny nie idą w parze z jakością dlatego w Zarze kupuję tylko na wyprzedażach :D Co do stylizacji to jak najbardziej na "tak".

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. GREAT LOOK

    http://theguyinmilano.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your style and your photography. I follow your blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś chłopak debeściak. Zero przebieranek na luzie i stylowo !

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym zeby mój chłopak nosił taką bluze;) genialna;)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion