Navigation Menu

Dance in the dark

Dzisiaj zostawiam Was ze stylizacją, na temat której nie będę się rozpisywał zbyt wiele. Moje ulubione połączenie - zabudowana góra i krótki dół. Sportowa bluza z barokowymi nadrukami i wizerunkiem rekina to kolejna perełka z nowej kolekcji ZARY. Pod bluzę założyłem klasyczną, białą koszulę marki Hugo Boss i dobrałem do niej czarne spodenki z second handu. Buty za kostkę, które już były na blogu to także nabytek z ZARY. Dodatki to snapback Paprocki & Brzozowski, naszyjnik Stradivarius i okulary typu "clubmaster".

Po powrocie z urlopu szykujcie się na kolejną dawkę stylizacji!

Trzymajcie się!
L.








sweatshirt - ZARA, shirt - Hugo Boss, shorts - second hand, shoes - ZARA, snapback - Paprocki & Brzozowski, sunnies - no name

9 komentarzy:

  1. Bluza mega. W takim wydaniu wyglądasz najlepiej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest genialna, choc z daleka nieco przypomina tą z kolekcji Versace dla H&M-oczywiście nie jest to minus:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny look. Też jestem mega zwolennikiem łączenia długiej góry i krótkiego dołu. A bluza jest... co tu dużo pisać upoluję ją na wyprzedażach :D

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie połączenia :). Świetna stylizacja , jak zawsze zresztą! Bluza WYMIATA !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam taką stylizacje;) wygladasz świetnie;) jedynie co mi tu nie gra to naszyjnik przy zbliżonych zdjeciach

    OdpowiedzUsuń
  6. i love this look

    http://theguyinmilano.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to prawie panterka, wow! :D

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion