Navigation Menu

Carpe F*cking Diem

Luźne tshirty to najlepsze rozwiązanie na upalne lato. Na wczorajszy spacer wybrałem ten od NMies z napisem "Carpe Fucking Diem". Bawełniany tshirt o luźnym kroju i z wyciętym dekoltem to jeden z moich ulubionych krojów koszulek. NMies to całkiem młoda, polska marka, która tworzy właśnie takie tshirty. Zachęcam do odwiedzenia ich na Facebooku. Do koszulki dobrałem ciemne, szare, jeansowe szorty z second handu, w których obciąłem nogawki oraz trampkowe buty marki Levi's. Dodatkami są czapka MTV, którą kupiłem z H&M oraz plecak marki Zign znaleziony na Zalando.pl - mój ulubiony plecak :)

Miłego dnia!
L.







snapback - H&M, sunnies - no name, tshirt - NMies, shorts - H&M, trainers - Levi's, backpack - Zign / Zalando.pl, watch - Topman

4 komentarze:

  1. Fajny post :) u mnie również nowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja jak zwykle. :)

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylóweczka ;)

    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Fajna koszulka i szorty ;)

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion