Navigation Menu

Bag for cocaine

Dzisiejsza stylizacja utrzymana jest w czarnym kolorze, który zgościł na stałe w mojej szafie. Obecnie idąc do sklepu zwracam uwagę przeważnie tylko na ubrania w tym kolorze i wcale nie uważam, że jest smutny :). Rozpinana bluza - bejsbolówka to mój nowy nabytek z H&M, którą połączyłem z tshirtem "78" pochodzącym również z H&M. Slimowane spodnie pochodzą z ZARY. Sportowy look uzupełnia genialny czarny worek z Syrenka Store - "Bag for cocaine". Zakochałem się w nim od razu, gdy go zobaczyłem! Zajrzyjcie koniecznie na fanpage Syrenka Store!

Take care!
L.










backpack - Syrenka Store

14 komentarzy:

  1. bardzo fajnie;) podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny worek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ogólnie podoba mi się fit :) może dałabym inne buty , ale jest bardzo fajnie :) mega bejsbolówka i snapback :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zarzucisz jakimś namiarem na spodnie? index albo chociaż cena? nowa kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! Twojego bloga polecił mi kumpel, z którym nawzajem wymieniamy się adresami ciekawych stron prowadzonych przez blogerów i blogerki. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zestawów! Są po prostu niesamowite! Musze stwierdzić, że jesteś u mnie na pierwszym miejscu na liście męskich blogów modowych. :) Trzymam za Ciebie kciuki! :)
    Pozdrawiam, lagrenna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś mała ta torba jak na koks haha ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się takie połączenie, jest tak na luzie... :)

    Przejrzałam sporo zestawów, świetny styl, dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę Cię w wersji eleganckiej, ale tak też masz moc ;)


    Pozdrawiam,
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion