Navigation Menu

What now?

Dzisiaj kolejny, słoneczny i wakacyjny post. Outfit, który jest idealnym dla mnie rozwiązaniem na upalny dzień to tanktop, szorty i przewiązana wzdłużpasa koszula. Obowiązkowo trampki i plecak, bez którego ostatnio się nie ruszam. W takim zestawie mogę spędzić cały dzień.
Na spacer po Starym Mieście wybrałem biały tanktop z kieszonką z H&M, szare szorty rownież z H&M oraz jeansową koszulę w kropki z Pull & Bear. Jako uzupełnienie wybrałem okulary znalezione na allegro.pl, plecak z River Island, zegarek z Topmana oraz neonowe trampki ze sklepu STREET.

Oby słoneczna pogoda trwała jak najdłużej! :)










tanktop - H&M, shorts - H&M, shirt - Pull & Bear, sunnies - no name, watch - Topman, trainers - STREET, backpack - River Island




11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Że tak powiem...tego sie nie da nie kupić...Ja już po prostu się nauczyłem, że każdy Twój zestaw jest świetny i chyba nawet gdybyś założył coś tragicznego to i tak będzie mi się podobało i będę czerpał inspirację:)

      Usuń
  2. Fajny, letni zestaw. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kupuję w całości, fajny, letni look na luzie.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem naprawdę miło zaskoczona, przeglądałam wiele modowych blogów jednak twój jako jedyny zapadł mi dogłębnie w pamięci. Stylizacje zniewalające, świetne, fenomenalne, nie wiem jak mam ubrać w słowa to co przychodzi mi na myśl podczas oglądania twoich zestawów które dla mnie są na naprawdę wysokim poziomie. Inspirują i napawają pozytywną energią.

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze kiedy mam doła czytam twoje posty, pomagają mi :))). Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nawet nie wiesz jak milo mi sie zrobilo <3

      Usuń
  6. jest cos takiego w Twoim blogu ze chce się go przegladac. poza tym jestes oryginalny i na światowym poziomie. Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polska potrzebuje takich ludzi , jak Ty . Pokazujesz, że facet też może być zadbany i może świetnie wyglądać. Oby tak dalej i niech inni biorą przykład z Ciebie, bo mają z czego.:)))

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion