Navigation Menu

Vip Pass

Witajcie!
Dzisiaj na blogu jedna ze stylizacji, która powstała spontanicznie podczas Opener Festival'u w Gdyni. Miało być przede wszystkim lekko, wygodnie i na luzie. Bazą całej stylizacji był czarny tanktop z H&M "Vip Pass" z mocno wyciętym przodem do którego dobrałem szare, sprane, jeansowe spodenki również z H&M. Wieczorem założyłem do tego katanę Carrera, którą kupiłem w second handzie a następnie zamoczyłem w wybielaczu. Efekt przerósł mnie samego i do dzisiaj jest to jedna z moich ulubionych kurtek. Dodatki to brązowy pasek z Bershki, brzoskwiniowo - niebieski plecak z River Island, okulary znalezione na allegro.pl oraz neonowe trampki marki STREET. Całość dopełnia czerwony zegarek Topman.


Miłego oglądania! :)
L.













jacket - Carrera (second hand), tanktop - H&M, shorts - H&M, trainers - STREET, sunnies - allegro.pl, backpack - River Island, watch - Topman

10 komentarzy:

  1. Nie czytając tekstu spojrzałem na stylizację i pomyslałem..."WOW-jak festiwalowo:)"

    OdpowiedzUsuń
  2. Osz Ty, ze ja tego outfitu nie wyczailem gdzies na zywo ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. 100% festiwalowy look, podoba mi się :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czego używasz do stylizacji włosów?

    OdpowiedzUsuń
  5. taft fioletowy + klej schwarzkopfa z serii got2be :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, uwielbiam takie twoje luźne stylówy!

    http://panitruskawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam patrzeć na ciebie. twoje włoski na nogach mnie podniecają. podobasz mi się!!! <3 /maciek

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion