Navigation Menu

Bowstyle

Lubię elegancką modę, jednak w swoim wydaniu. Nie lubię czuć się sztywno, a tym bardziej tak jak reszta. W lato stawiam na stuprocentową wygodę, również w klasyce. Lubię łączyć eleganckie rzeczy ze sportowymi. Nie chcę wyglądać według schematu, więc idealnie odpowiada mi to, że coś nie pasuje, coś się gryzie z resztą. Wtedy nie jest banalnie. Letni elegancki styl kojarzy mi się przede wszystkim w modą włoską. Lekkie materiały, pastelowe kolory i podwinięte nogawki. Ostatnio musiałem się ubrać elegancko, więc postawiłem na lekkie kolory. Pastelowa marynarką w drobna w kratkę i takie same spodnie stworzyły wakacyjny outfit. Garnitur wykonany z lekkiego materiału dodawał mi komfortu, nie dostarczając sztywnego looku. Cały komplet kupiłem na wyprzedaży w ZARZE. Żałuję tylko, że nie jest to garnitur slimowany. Do garnituru dobrałem klasyczną, slimowaną koszulę ze sklepu Hugo Boss. Uzupełnieniem jest klasyczna muszka w granatowym kolorze, która pochodzi z Bowstyle. Buty to beżowe, półsportowe obuwie z H&M.

Niech lato trwa!
L.







suit - ZARA, shirt - Hugo Boss, bowtie - Bowstyle, shoes - H&M, watch - Topman, belt - American Eagle

20 komentarzy:

  1. garnitur piękny, ale chyba za duży...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany zestaw.Idealny na takie upalne dni.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny garnitur :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest dobiero szacun! poklony.

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like your style ! And great photography ! ^__^


    http://laviiieenrouge.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. Aww, such an amazing look, hun ^__^

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  7. pragnę zauważyć, że ten styl idealnie Ci pasuje!
    wyglądasz bezbłędnie!
    jestem zachwycona!

    dodaję Cię do obserwowanych. ; )

    pozdrawiam. ;*

    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta stylizacja jest dość pretensjonalna. I muszka na ,,gwoździk przybita,,. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim wydaniu wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. WoW! Jestem pod wielkim zachwytem :)


    OdpowiedzUsuń
  11. zajebisty zestaw, sama bym to założyła x)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion