Navigation Menu

Black, white, studs

Dzisiejszy post to czysty przekaz moich ulubionych modowych motywów. Czarny, biały i neony to moje ulubione kolory jeżeli chodzi o garderobę. Ćwieki i skóra to elementy, które nierozłącznie mi towarzyszą. Lubię czasami łączyć ubrania w sposób inny niż na ogół by można byłoby to zrobić.
Postanowiłem ubrać białą, slimowaną koszulę Hugo Boss oraz czarną marynarkę, również tej marki, którą wytaliowałem u krawcowej. Do koszuli ubrałem czarną muszkę z ćwiekami od Bowstyle, która należy do moich ulubionych muszek! Dół wygląda jak oderwany z innego zdjęcia, poniewaz jest zupełnie sportowy. Spodnie dresowe pochodzą z ZARY, a buty z neonowymi paskami kupiłem w New Yorkerze. Aby nie było nudno do stylizacji dobrałem niemarkowe okulary do których kilka chwil przed zdjęciami dokleiłem ćwieki z Kocham Ostre Ćwieki.

3,2,1! Enjoy!


















14 komentarzy:

  1. Na twoje posty czeka się z niecierpliwością
    za każdym razem twoje stylizacje mnie zaskakują :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też od jakiegoś czasu chodzi po głowie połączenie dresowych spodni i marynarki, ale tego pierwszego u mnie w szafie brak. Niestety, ale musze powiedzieć, że po tym poscie to ja jak najszybciej muszę coś kupić, bo już tak długo nie wytrzymam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie! Ogolnie nie spodziewałabym się, że buty z ny mogą tak fajnie wyglądać :) Choć ja bym sobie darowała ćwieki na okularach, bo muszka wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I to się nazywa sportowa elegancja w 100%. Widziałem różne odsłony sportowej elegancji, jednak Twoja przypadła mi najbardziej do gustu. Nic bym tu nie zmienił. Kupuję w 100%.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. okulary i muszka najlepsze ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka połączona z najnowszymi trendami. Świetne połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz naprawdę niesamowicie! Nie mogę się napatrzeć na stylizację, jest świetna!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. klasyczny look! ale ćwieki dodają mu charakteru! i bardzo podobają mi się buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki za tak pozytywne komantarze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great way to wear sneakers <333

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion