Navigation Menu

1st July

Dzisiejszego posta piszę wracając autobusem z pracy, więc wybaczcie, ale będzie krótko :)
Na pytanie o ulubiony kolor zawsze odpowiadam "zebra". Połączenie czarnego z białym to moja ulubiona, klasyczna kompozycja. W tych kolorach też mam najwięcej ubrań w szafie. Na ogół w lato odpuszczam i nie chodze w ciemnych ubraniach, jednak zrobiłem wyjątek.
Bazą tego outfitu jest czarna koszulka z krzyżami z Topmana. Sama w sobie jest na tyle wyrazista, że postawiłem na stonowane i proste dodatki. Ubrałem do niej czarne spodnie typu slim, które pochodzą z H&M, czarną bejsbolówkę, również z H&M oraz neonowe buty z New Yorkera. Dodatkiem jest tutaj czapka z kolekcji Rihanny dla River Island, torba "Limited Edition" oraz przewiązana w pasie jeansowa koszula z Second handu.
Z powodu gwaltownej zmiany pogody musielśsmy przerwać zdjęcia, więc prezentuję Wam kilka najlepszych. Miłego ogladania!
L.












15 komentarzy:

  1. Zestaw faktycznie w ciemnych kolorach, a jednak bardzo letni!

    OdpowiedzUsuń
  2. yay!
    bardzo fajny look!
    podoba mi się całość, szczególnie dlatego, że jest w ciemnej kolorystyce - wówczas ciekawie wybijają się na pierwszy plan buty.

    super outfit!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super secik :D pozdrawiamy www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, mega zestaw i zdjęcia!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw, fajny klimat zdjec:)


    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo na tak, cieszę się, że wróciłeś do blogowania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakowalo mi tego :) teraz spinam poślady i jeszcze Wam sie znudze 😃

      Usuń
  8. ta bejsbolówa i torba "Limited Edition" < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog! :)

    Jeśli chcesz wpadnij na mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion