Navigation Menu

Serwus!

W końcu mamy lato - słońce, krótkie spodenki i tanktopy! Pogoda dopisuje, oby jak najdłużej :). Wczoraj wybrałem się na krótki spacer po warszawskim Powiślu. Piękne, stare kamienice i wąskie uliczki mają swój niesamowity klimat. Na spacer wybrałem prosty zestaw - zarówno pod względem garderoby jak i kolorów. Biały t-shirt od nowej, polskiej marki Serwus z napisem "Bierz, bierz" założyłem pod czarną, jeansową kamizelkę, która pochodzi z H&M. Czarne spodenki już gościły na moim blogu - są to chinosy z second hand'u w których obciąłem nogawki. Neonowe trampki, kontrastujące z całą stylizacją są ze sklepu STREET. Jako dodatki wybrałem "Private" beanie od RosseVogue, okulary kupione za grosze na allegro.pl, miętowy zegarek z Sinsay i bransoletkę Lilou. Kamelowy plecak znalazłem na Zalando.pl. Oby takich słonecznych dni było jak najwięcej!

Miłego oglądania!
L.













t-shirt - Serwus, west - H&M, shorts - second hand, beanie - Rosee Vogue, sunnies - allegro.pl, trainers - STREET, watch -Sinsay, bracellet - Lilou, backpack - Zalando.pl







9 komentarzy:

  1. fantastyczny blog !:) masz świetny styl!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się...cieszę się, że mogę śledzić Cię prawie od początku, bo jesteś bardzo inspirującą osobą!

      Usuń
  2. Gdzie kupiłeś te trampki i te drugie takie miętowe ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Żałuję tylko, że wcześniej nie znalazłam Twojego bloga. Teraz z pewnością będę śledzić go regularnie. Twój styl całkowicie mnie oczarował. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. luźny, letni set! I przede wszystkim bardzo dobre zdjęcia, które na niektórych blogach proszą o pomstę z nieba, brawo :) jestem pierwszy raz i jeszcze nie raz tutaj zaglądnę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój styl jest niesamowity! Podoba mi się tutaj bardzo! :)


    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz nogi! Pozazdrościć! ^^

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion