Navigation Menu

Kiss me hard before you go

Wracam! :) Po 3 tygodniach nieobecności zabieram się do pracy! Egzaminy, praca licencjacka i przeprowadzka totalnie mnie pochłonęły, więc wybaczcie, że tak rzadko coś wrzucałem.

Dzisiaj post z moją ulubioną bluzą z Aloha From Deer. Miętowa bluza z nadrukowanymi, soczyście czerwonymi ustami to jedna z moich ulubionych rzeczy, które kupiłem w ostatnim czasie. Jest obłędna! Lubię nosić bluzy do krótkich spodenek i szortów, dlatego też założyłem mocno sprane jeansowe szorty, które znalazłem w warszawskim second handzie. Cena była na tyle niska, że nie zastanawiałem się nad ich zakupem :). Dodatki to czarny snapback Relaxx.Luss z napisem "Relaxx w sobie noś", beżowy plecak marki Zign (mój ulubiony plecak) znaleziony na Zalando.pl oraz miętowy zegarek z H&M. Trampki pochodzą ze sklepu STREET.

Enjoy!
L.









sweatshirt - Aloha From Deer, shorts - second hand, snapback - Relaxx.Luss, backpack - Zalando.pl, trainers - STREET, watch - H&M

9 komentarzy:

  1. Super, nie ma do czego się przyczepić, pierwsze zdjęcie jest mega :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wreeeeszcie ;p super, całość bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są rewelacyjne, do tego TA bluza ! Sama mam na nią ochotę i jeszcze legginsy z tej serii...:) Cieszę się,że wróciłeś bo już tęskno było xd

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny, piekny, wspanialy!

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion