Navigation Menu

75

Dzisiaj prezentuję Wam jeden z moich ostatnich outfitów. Kolorowe motywy nadal gromadzę w swojej garderobie :). To jeden z moich hitów tego sezonu, który stanowi idealne dopełnienie słonecznej pogody. Koszulkę w czerwono - fioletowe kwiaty z białym, sportowym napisem, kupioną w ZARZE, połączyłem z jasnymy, siwymi szortami z H&M. Do całości dobrałem jasne, neonowe trampki ze sklepu STREET, ciemno jeansowy plecak z żółtymi elementami z River Island, czarny snapback z H&M oraz okulary znalezione na allegro.pl. Na ręce mam zegarek Sinsay i bransoletkę Lilou.

Przy okazji muszę się pochwalić, że się obroniłem na 5 i licencjat mam już za sobą!

Enjoy!
L.











tshirt - ZARA, shorts - H&M, snapback - H&M, sunnies - allegro.pl, backpack - River Island, trainers - STREET, watch - Sunnies, bacellet - Lilou

9 komentarzy:

  1. Co jak co, ale T-shirt robi cały ten look. Niezależnie z czym go połączesz zawsze strój będzie niebanalny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. T-shirt mega! Idealna letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna letnia stylizacja, nie przekombinowana, takie lubię najbardziej :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! A co do looku to tak jak we wcześniejszych komentarzach T-shirt to czysty geniusz , odwala cała dobra robotę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notka! :)

    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam t-shirt ;) Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion