Navigation Menu

Relaxx w sobie noś

Ufff. Po ostatnim poście zrobiło się trochę gorąco :). Dostałem kilkanaście emaili z różnymi, całkiem skrajnymi opiniami na temat poprzedniej stylizacji, z czego bardzo się cieszę, bo jestem gotowy na wszystkie opinie, nie tylko te, które są na "+". Liczę na więcej! :)

Dla równowagi dzisiaj post, który pewnie większości skojarzy się z maturzystami. Jedna z pasażerek warszawskiego metra takie wrażenie odniosła, gdyż spytała się mnie: jak poszła matura? :D Ja swoją maturę mam na szczęście za sobą, ale gdybym dzisiaj do niej przystępował to ubrałbym się tak jak poniżej. Lubię klasykę, ale czasami czuję się niej skrępowany i nie do końca wtedy jestem sobą. Zawsze wtedy kombinuję jak zrobić coś, by ubranie zachowało swój charakter, a ja byłbym sobą w 100%. Tym razem klasyczną czerń i biel zachowałem tylko na górze. Czarna slimowana marynarka Hugo by Hugo Boss to klasyk w mojej szafie. Każdy mężczyzna powinien mieć w swojej szafie przynajmniej jedną marynarkę, która jest dobrze skrojona. Pod marynarkę ubrałem białą, taliowaną koszulę i wąski, czarny krawat. Obie rzeczy to również czerwona linia - Hugo by Hugo Boss. Pogoda dopisuje, więc nie zastanawiając się długo ubrałem czarne spodnie z second handu, w których przed wyjściem obciąłem nogawki. Powstały szorty. Skoro ubrałem szorty, to nie zastanawiając się długżej wyciągnąłem z szafy też trampki (w których uwielbiam chodzić). Nie są ani białe, ani czarne. Są w odcieniu neonowej żółci i stanowią razem z szortami przełamanie oficjalnej góry. Dodatki - okulary, kupione na allegro.pl i miętowy zegarek Sinsay. Widoczny na zdjęciach snapback to świetna, polska marka Relaxx.Luss. Relaxx w sobie noś to cykl ubrań, które możecie u nich znaleźć. Tak też nazwałem ten post, ponieważ lubię klasykę, ale w swobodnym wydaniu, w którym czuję się komfortowo i czuję się dobrze.

Zdjęcia Malexandra Photography :*

Miłego oglądania i trzymam kciuki za wszystkich Maturzystów!















cap - Relaxx.Luss, jacket, shirt, tie - Hugo by Hugo Boss,  shorts - second hand, trainers - STREET

7 komentarzy:

  1. Twoje luzacko-eleganckie stylizacje są zdecydowanie moimi ulubionymi <3! ta jest na prawdę zajebista !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylówa! Dołączam do obserwatorów i czekam na wiecej Twoich stylizacji! (:

    OdpowiedzUsuń
  3. INACZEJ I TO MI SIĘ PODOBA:)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobrze! pierwsze moje skojarzenie to Londyn.
    spoko jesteś chłopaku :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. masz świetny styl! Skąd są te okulary? :)

    http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion