Navigation Menu

Ohh yes! Summer!

W końcu pogoda dopisuje! Jest cieplej i o wiele przyjemniej :). Miejsce długich spodni w mojej szafie zastąpiły szorty i bermudy. Mam nadzieję, że będę zmuszony wyciagać ich w najbliższym czasie z powrotem.
Motyw kwiatowy już był obecny na moim blogu, przy poście "Mojito", gdzie ubrałem kwiatową koszulkę inspirowaną Givenchy. Dzisiaj też isnpirację Givenchy widać w postaci bluzy, którą mam na sobie. Kremowa bluza w kwiaty została kupiona przeze mnie w ZARZE. Spodenki, również w kwiatowe motywy pochodzą także z ZARY. Zielone trampki kupiłem w STREECIE. Trampki to moje ulubione obuwie na lato, nie licząc espadryli :). Jako dodatki wybrałem beżowy plecak marki Zign, kupiony na Zalando.pl, czarną beanie od Rosee Vogue i niemarkowe okulary znalezione na allegro.pl. Całość wygląda świeżo i zabawnie, a o to w lato chodzi! :)

Miłego dnia!
L.

Zdjęcia Malexandra Photography

















sweatshirt - ZARA, shorts - ZARA, backpack - Zalando.pl, trainers - STREET, beanie - Rosee Vogue, watch -Sinsay, sunnies - no name

15 komentarzy:

  1. jakieś małe te fotki, ale outfit fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sorry pomyłeczka z tymi fotkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmień wersję mobilną na tą dla komputerów :)

      Usuń
  3. Jeny, jakie zajebiste połączenie! :)
    Jestem za!! :D

    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo za odwagę. Mnie się podoba.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po co beanie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że dobrze się bawisz w ToroNto :) Ps. Zajebiste buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny total look.
    Widać inspirację Givenchy, jednak zrobiłeś to na swój spsoób.

    SG

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo odważne połączenie ale wyszło fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałbym wiedzieć po co ci czapka "beanie" i to jeszcze w kolorze czarnym do takiego stroju?? Chodzi ci tylko o lans i podążanie za czasami głupkowatymi wręcz trendami jak w tym przypadku? Bo ani to nakrycie nie pasuje do stroju ani do pogody, więc co autor miał na myśli? Potem zdziwienie, że przechodzący obok ludzie komentują czy krzywo patrzą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kontrasty i nie ubieram się według reguł, więc coś czego by ktoś nie połączył ja połączyłem od razu, nie zastanawiając się długo czy wybrać snapback czy beanie. Akurat nik tego nie komentował ani nikt się krzywo nie patrzył, odbiór był bardzo pozytywny :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. zakochałam się w tym zestawie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz jak obywatel nie z Polski , ale ze świata :) Cudownie !!!

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion