Navigation Menu

Warsaw Fashion Weekend

Działo się! Dobiegł końca Warsaw Fashion Weekend. Za nami 3 dni imprezy. Wiosenno - letnia edycja odbyła się tym razem w Soho Factory na Pradze. Motyw przewodni - Włochy. Oprócz pokazów, podczas WFW można zrobić zakupy. Wystawieni są projektanci zarówno ci znani, jak i mniej znani. Do tego można załapać się na ciekawe promocje :).
Z całego wydarzenia najbardziej spodobał mi się pokaz marki Toni&Guy, który oglądałem drugiego dnia. Podzielony na sekcje tematyczne, które otwierały najpopularniejsze polskie blogerki. Mogliśmy podziwiać autorki blogów: Jestem Kasia, Cajmel, Maffashion i Jessicę Mercedes. Świetne fryzury, dobrane do nich ubrania i modelki sprawiły, że ten pokaz najbardziej utkwił mi w pamięci!
Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie pokaz Violi Spiechowicz połączony z koncertem Natalii Kukulskiej, której głos na żywo brzmi obłędnie!

Krótka fotorelacja
Zdjęcia Malexandra Photography!











5 komentarzy:

  1. jemerced rzecze, że było kiepsko ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* ładnie ubrani ludzie (niektórzy ]:-) )
    http://designdetector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam różne opinie o tegorocznym WFW, ale po Twoim wpisie stwierdzam, że jednak musiało być ciekawie :) Świetny blog, bd Cię mieć na oku. Pozdrwiam, Edith ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion