Navigation Menu

Shades of blue

O moim zamiłowaniu do jeansu zapewne wiele razy w postach wspominałem :). W dzisiejszej stylizacji znowu wracam do tego tematu. Kurtkę, kupioną w second handzie wrzuciłem do wybielacza, dzięki czemu uzyskałem dość mocny efekt przejścia z bardzo jasnego jeansu do tego ciemnego. Lubię przerabiać i samemu poprawiać swoje rzeczy, a zabawy z wbielaczem należą do moich ulubionych. Cała stylizacja opiera się na różnych odcieniach niebieskiego. Katana, spodnie, bluza, buty, czapka.
Ciemnogranatową bluzę, którą założyłem pod kurtkę kupiłem w River Island. Granatowe spodnie z czerwoną kratką pochodzą z nowej kolekcji Madox. Kratka w połączeniu z krojem spodni sprawia, że wyglądają one niebanalnie i na pewno przykuwają uwagę. Idealnie sprawdzają się w codziennych stylizacjach, ale z marnarką wyglądają równie ciekawie :). Niebiesko - czerwony snapback pochodzi z American Eagle, natomiast sportowe buty kupiłem w New Yorkerze. Dawno nie byłem w tym sklepie, nie przemawia do mnie jego asortyment, jednak kolorystyka butów, które zobaczyłem na wystawie tak mnie zachęciła, że postanowiłem je kupić.
Torba jest z MDi.Mod.Shion .Jest oszałamiająca! Awww! Dzięki!

Enjoy!
L.














snapback - American Eagle, jacket - second hand + DIY, sweater - River Island, trousers - Madox , shoes - New Yorker, shopping bag - MDi.Mod.Shion, watch - Sinsay









8 komentarzy:

  1. Wszystko fajnie, ale to i tak torba robi najwieksze wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z wybielaniem kurtki- świetny. Nie wiem, czy sama go nie wykorzystam ;)
    + Kto jest twoim fotografem? ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Góra podoba mi się bardzo, jedynie zastrzeżenia mam do spodni, jakoś dziwnie się układają na zdjęciach i niefajnie robią Ci na sylwetkę.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look !!!

    Zapraszam
    bozmateusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny styl!

    obserwuję!

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem góra wymiata. Świetny pomysł z kurtką (chyba zrobię podobnie ze spodniami), a torba to po prostu cudo! :D Spodnie też bardzo ciekawe, jednak jakoś za mną nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion