Navigation Menu

Past. Future. Now.

Często zdarza mi się eksperymentować, bawić się modą i szukać swoich ulubionych stylizacji. Czasami wpadam na pomysły, które nie do końca trzymają zasad, które obowiązują. Jak klasycznie to klasycznie. Casualowo to casualowo. Nie. Lubię kombinować, dlatego też wymyślam, łaczę i przerabiam. Marynarki nie zakładam tylko do eleganckich butów, a koszula może byc świetnym dopełnieniem sportowej bluzy. Sprawia mi radość, gdy widzę, że to się podoba :)
Na niedzielny spacer z moją przyjaciółką ubrałem się wlasnie tak, jak opisałem wyżej. Wygodnie, casualowo i elegancko zarazem. Nigdy nie łączyłem koloru burgundowego z niebieskim, obawiałem się tego połączenia, a jednak okazało się, że niesłusznie. Pasują idealnie! Dzięki wkomponowaniu niebieskiego koloru do burgundowej marynarki ożywiłem stylizację i sprawiłem że wydawała się bardziej kolorowa i zabawna.

Burgundowa marynarka pochodzi z H&M. Głęboki bordowy kolor tej marynarki sprawdza się u mnie w szafie i wybieram ją na różne okazje. Mimo, że nie jest czarna, to traktuję ja tak samo jakby właśnie taka była - uniwersalna. Pod marynarkę założyłem błękitną koszulę marki Marks & Spencer, zakupioną w second handzie. Niebieskie spodnie typu slim fit, kupiłem jakieś 2 lata temu w ZARZE. Odkopałem je ostatnio, robiąc porządki w szafie i zdaje mi się, że znowu wrócą do moich łask :). Cienki, brązowy pasek pochodzi z Bershki, a czarne buty z American Eagle Outfiters. Całość stylizacji dopełnia plecak, w który spakowałem wszystkie niezbędne rzeczy, aby nie pogubić ich podczas jazdy rowerem. :). Kamelowy kolor plecaka jest idealny na lato i pasuje do wszystkiego. Znalazłem go na Zalando.pl. Miałem dylemat, ze względu na ogromny asortyment, jakim dysponuje sklep, jednak zdecydowałem się właśnie na ten model. Co najważniejsze jest pakowny, więc na krótką podróż lub do pracy będzie nieoceniony!

Najmniejszy, ale najwazniejszy element tej stylizacji - muszka, która może sie kojarzyć z porcelanowymi filiżankami, w których pijano kiedyś herbatę. Biała, w niebieskie, delikatne wzory jest obłędna. Jest na tyle szykowna, że wokół nie potrzeba dobierać innych ozdób. Pochodzi od Sylwester Krupinski - Bow - Ties.

Miłego oglądania!
L.



jacket - H&M, shirt - Marks & Spencer (second hand), bow - tie - Sylwester Krupinski Bow - Ties,
pants - ZARA, shoes - American Eagle Outfiters, backpack - Zalando.pl


11 komentarzy:

  1. fajnie fajnie, podoba mi się :D lubię kolorowo ubranych mężczyzn

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, połączenie niebieskiego z burgundem jest bardzo ciekawe. Podoba mi się ;)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Plecak psuje, fajną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze ciekawa kolorystyka. Nie wiedziałam, że te kolory tak ze sobą współgrają. Fajny look ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne spodnie i marynarka... a ta muszka dodaje uroku całej stylizacji!! :))

    mam pytanie. Jak to jest z tymi np. Śniadaniem blogerów to się dostaje zaproszenia czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko świetnie wygląda. Masz genialną muche

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało jest chłopaków z dobrym wyczuciem stylu. Fajnie, że ty go masz ;) Sama stylizacja- mega. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie kolorów!
    liamstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest idealnie . Nic dodać nic ująć !

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie bomba<3 super połączenie. Bardzo na plus<3
    :)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion