Navigation Menu

Mojito

Neony, biel i kwiatowe wzory opanowały kolekcje praktycznie wszystkich sklepów, które odwiedziłem w ostatnim czasie. I bardzo dobrze! W końcu, mam nadzieję na ulicach zrobi się kolorowo, inaczej. W mojej szafie przybyło trochę neonowych ubrań i dodatków, trochę bieli i kwiatowe akcenty. Postanowiłem je wszystkie połączyć i stworzyłem outfit, w którym byłem też na Fashion Week'u w Łodzi.
Główną rolę odgrywają dwa kolory - neonowa zieleń i biel. Podzieliłem stylizację na dwie części. Góra to biała marynarka z ZARY i biała koszula Hugo by Hugo Boss. Dół to slimowane spodnie z Mango i neonowe trampki, które kupiłem w sklepie STREET. Dopełnieniem jest koszulka w kwiaty, która jest inspirowana kwiatową (moim zdaniem obłędną!) kolekcją Givenchy. Koszulkę założyłem na koszulę, tak by tworzyło to całość. Jako dodatki - miętowy zegarek Sisley oraz okulary H&M.

A jakie są Wasze kolory i motywy na ten sezon? :)

Już niebawem post, w którym zdam relację z Fashion Week'u w Łodzi, a tymczasem miłego oglądania! Korzystajcie z pogody! Ja właśnie lecę na rower!

Trzymajcie się!
L.











jacket - ZARA, shirt - Hugo by Hugo Boss, tshirt - ZARA, pants - Mango, trainers - STREET, sunnies - H&M, watch - Sisley

Photo by Malexandra Photography. Thx! :)

22 komentarze:

  1. Dośc ryzykowne połączenie, jednak całośc wygląda genialnie. Świeżo, modnie i z pomysłem.
    pozdrawiam,
    SG.

    OdpowiedzUsuń
  2. razi świeżością.
    jak dla mnie mega fajne połączenie! :)

    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest mega fajny look, mega energetyczny. Jak dla mnie bomba.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wg mnie koszulka nie współgra z resztą outfitu, postawiłbym na jakiś spokojniejszy smaczek, który uchroniłby oczy obserwatora przed oczopląsem i połączył odważne kolory z nutą elegancji

    Błażej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego też postanowiłem jeden outfit rozbic na dwie wersje :)

      Usuń
  5. Nie mam uwag, bo...po prostu nic nie da się poprawić-jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Szkoda, że na Fashion Week'u nie spotkaliśmy się. Było zbyt wiele osób aby znaleźć się w tym tłumie,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. woow! extra wyglądasz!! te orzeźwiające kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER SUPER SUPER !
    Nic nie ma złego w tej stylizacji ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy Twój zestaw jaki widziałem ! Jest genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! świetne połączenie! Jeden z najlepszych męskich looków, jakie widziałam ostatnio!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega. Wersja bez kolorowej koszulki idealna. I świetne okulary.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzis kupiłes spodnie, bo chce takie same!!!! Super stylówa!

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion