Navigation Menu

Fluo

Bardzo lubię żywe kolory, nasycone i jaskrawe, dlatego cieszy mnie fakt, że moda na ten sezon taka jest - kolorowa i wyrazista. Mój ulubieniec - żółty w wersji fluo zdominował wszystkie moje dodatki. Upolowałem torbę, czapkę i buty w tym kolorze. Uważam to za niebalanlne urozmaicenie naszej codziennej stylizacji kolorem, który mocno przykuwa naszą uwagę. Wczoraj na niedzielny spacer wybrałem wersję, można powiedzieć, minimalistyczną. Kolor fluo połączyłem z jeansem i granatem. Nie chciałem przesadzić, a wydaje mi się, że w takim towarzystwie fluo wypadł jak najbardziej korzystnie :).
Czapkę zamówiłem na allegro kilka miesięcy temu. Jest na tyle praktyczna, że chodziłem w niej zimę, a podejrzewam, że w lato też ją założę. Kosztowała mnie grosze, więc jeżeli szukacie podobnej, to na allegro.pl ją znajdziecie :). Sprana, jeansowa kurtka pochodzi z second handu. Kupiona za grosze w lumpexie obok Hali Mirowskiej w Warszawie. Jeansowe katany to ulubiona częśc mojej garderoby - praktyczna, uniwersalna i przede wszystkim wygodna. Pod kurtkę ubrałem gładką, granatową bluzę, również z second handu. Granatowe spodnie typu carrot fit pochodzą z H&M. U góry luźne w kroku, na dole zaś mocno zwężane. Mój hit! Neonowa, workowata torba, która idealnie nadaje się, aby spakować się na siłownię, bądź do pracy jest również z H&M. Zielone trampki kupiłem w sklepie Street.

Do następnego postu, który już niedługo!
Trzymajcie się!

L.











beanie - allegro, jacket - second hand, sweatshirt - second hand, pants - H&M
bag - H&M, trainers - STREET

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się, mega wygląda połączenie tego fluo żółtego z dżinsem. Nie pasuje mi tylko kolor trampek, jakoś gryzie mi się z resztą.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja. Sam chciał bym się tak ubrać. Ale niestety w mojej miejscowości za taki ubiór by mnie zabili! :)
    Naprawdę extra! :D
    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. myślę, że zaczerpnę trochę pozytywnego myślenia i pozytywnej energii od ciebie i postawię wszystko na jedną kartę i zacznę być PO PROSTU SOBĄ!!!! :)

      Usuń
  3. zajebiście, zdecydowanie jestem na tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłem Twój blog na sophisiti. Pomyślałem wejdę, pośmieję się. Pewnie kolejny fashionista, który myśli, że jak nazwie blog po angielsku to jest z wyższej pułki. Nie lubię tego, bo można naprawdę zrobić fajną nazwę po polsku, ale nie o tym. Czytam tego posta równolegle parząc na fotki. Myślę sobie: wielkie mi polowanie, przeszedł po galerii i wielki łowca:P. Zagłębiam się dalej i czytam o łupach z lumpeksu. Zaczynam doceniać, bo dla mnie wyczucie mody zaczyna się właśnie tam, gdzie nie ma trendów i wzorów jak to wygląda np. w centrach handlowych. Wszystko wychodzi z ciebie. Bierzesz tylko to co pasuje tobie, a nie wynika z panującej mody. Kończąc doceniam wyczucie, duszę i fantazję do kombinowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! Mega pozytywny i motywujacy komentarz :)

      Usuń
  5. Fluo zawsze i wszędzie ! Oryginalne połączenie kolorów. Świetna torba i beanie:))

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion