Navigation Menu

Studded jeans and more yellow

Ćwieki nadal są obecne w najnowszych kolekcjach wielkich projektantów i nadal królują w sieciówkach. Mi się trochę opatrzyły, jednak złotych ćwieków zawsze miałem mało, zazwyczaj kupowałem ubrania, bądź ćwiekowałem srebrnymi. Tym razem postawiłem na złoto. Kurtkę jeansową, którą kupiłem w second handzie, najpierw oblałem niestarannie wybielaczem, a następnie przybiłem do niej złote ćwieki w dwóch wielkościach. Użyłem ich bardzo mało, ponieważ kurtka sama w sobie zwraca uwagę. Nie chciałem przesadzić. Za ćwieki dziękuję Kocham Ostre Ćwieki! Pod kurtkę założyłem musztardową, najzwyklejszą bluzę z H&M, którą połączyłem z koszulą z second handu. Cały outfit składa się jedynie z dwóch faktur - jeansu i odcieni żółtego. Spodnie, model super slim w ciemnogranatowym odcieniu znalazłem w H&M. Jasnożółte buty z letniej kolekcji kupiłem w American Eagle. Jeansowy, granatowy plecak z żółta klapą i brązowo skórzanymi wstawkami pochodzi z River Island. Jako dodatek posłużyły mi okulary z zausznikami w panterkę, którę są marki Hugo Boss. Całość do obejrzenia na zdjęciach poniżej :)

Za zdjęcia dziękuję Wojtkowi!
Lajkujcie Wojciech Zarychta Photography! :)

Have a nice day!
Luke








14 komentarzy:

  1. wow! kurtka wygląda niesamowicie <3 ten efekt wybielenia wyszedł naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki! kurta z second handu za jakies 6 zł + wybielacz za 3 zł i parę ćwieków i mamy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwyca mnie kompozycja całości ♥ uwielbia połączenia różnego rodzaju jeansu, a do tego GENIALNIE skomponowany sweter z trampkami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy element stylizacji jest jakby z zupełnie innej bajki, ale razem tworzą świetną całość!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylówa, fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzoo mi się podoba ta stylizacja! A trzecie zdjęcie bym sobie dała na tapetę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za tak pozytywne komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki za tak pozytywne komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow już jestem twoim fanem :))
    Obserwuję i zapraszam na dede-modę :)

    www.dede-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion