Navigation Menu

Private

Ramoneski są nieśmiertelne. Od końca lat 30-tych XX wieku są nieodłącznym znakiem rozpoznawczym motocyklistów i gwiazd rocka. Jest prosta do zdefiniowania - dwie klapy, przesunięty na bok zamek i szlufki,którymi można ją związać w pasie. W swojej szafie mam 3 - czarną, szarą i w odcieniu khaki. Wszystkie uwielbiam i zakładam kiedy tylko mogę. Jest uniwersalna, świetnie przełamuje nudne stylizacje i przede wszystkim jest jakaś. Ma charakter.

Ramoneskę, którą założyłem poniżej kupiłem w H&M. Czarna, tradycyjna i świetnie skrojona nadała całemu outitowi trochę rockowego klimatu. Pod kurtkę założyłem szarą, dresową bluzę z nadrukiem NYC, która też jest z H&M z kolekcji z ubiegłego lata. Świetnie się sprawdza w każdej stylizacji - noszę ją po domu, do pracy i na spacer. Koszula, której kołnierzyk widać to Hugo by HUGO BOSS. Ozdobiłem go małymi, okrągłymi ćwiekami przez co nie jest nudno, ani klasycznie. Ćwieki pochodzą od Kocham Ostre Ćwieki. Spodnie typu slim, to mój ulubiony model, dlatego też tutaj je wykorzystałem. Przetarte, mocno wybielone jeansy są z Bershki. W pasie przewiązałem koszulę w czarno - białą kratkę kupioną za grosze w second handzie. Czarne buty są z American Eagle. Całość dopełnia świetna beanie od Rosee Vogue z napisem PRIVATE, którą możecie dostać tutaj.

Pics Wojciech Zarychta Photograhy. Dzięki!

Wpadajcie na fanpage KLIK - znajdziecie tam konkurs, w którym możecie wygrać super snapback "Ooooopsss Swagger" od LookAtMeNow!

Trzymajcie się i do kolejnego postu!

Luke








16 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba... zresztą każda Twoja stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie, tak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę świetny zestaw. Podoba mi się bardzo.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramoneska to klasyk. Do wszystkiego pasuje i nadaje charakteru nawet najnudniejszym stylizacjom. Fajnie połączyłeś casualowe rzeczy z tymi eleganckimi, jednak ja bym sobie czapkę darował.
    Na dodatek świetne zdjęcia.
    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz świetny styl , super stylizacje c: ...i tylko zastanawiam sie czemu reszta męskiej płci nie może się chociaz postarać dobrze wyglądać. Ja sama tez ostatnio robiłam stylizację z ramoneską na moim blogu, dopiero go rozkręcam i mam nadzieje ze dam radę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. też już mam w zanadrzu stylizację z przewiązaną koszulą, ostatnio coraz bardziej doceniam styl lat 90.
    czapka i ramoneska ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look masz talent i nie zmarnuj go ;-) Pozdrawiam serdecznie Adrian Grajcar Stylista gwiazd

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna stylizacja! bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaaaaa miło naprawdę, że Wam się spodobało! :) mam motywację do kolejnych postów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super look:)


    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadałam na twojego bloga przypadkiem i utknęłam na dłużej. Gościu masz swietny styl! Nic dodać, nic ująć! Własnie za takich ludzi lubię Warszawę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz fenomenalnie! Spodnie są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę za dużo się dzieje jak na mój gust. Ogólnie faajnie ale zrezygnowałbym z koszuli przewiązanej w pasie. :)

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion