Navigation Menu

Co czytam: Fashion People COLOURS

Często piszecie do mnie i pytacie się skąd czerpię inspiracje, bądź gdzie kupuję ubrania. Zazwyczaj odpowiadam, że inspiruję się ulicą - ludźmi, których spotykam po drodze. Inspiracyjnie przeglądam magazyny o modzie, pokazy, lookbooki i książki. Inspiracje można znaleźć wszędzie, trzeba mieć tylko szeroko otwarte oczy.

Przede mną dwa większe wydarzenia modowe, a w głowie pustka. Szukam inspiracji, dlatego sięgam po to co mam pod ręką. Tym razem do rodziców zabrałem ze sobą książkę FASHION PEOPLE: COLOURS, Doroty Wróblewskiej. Autorka, promotor mody i sztuki, organizatorka wydarzeń modowych, wykładowca kodu ubioru, business look oraz autoprezentacji to osoba, której ludziom intersującym się modą przedstawiać nie trzeba.

Książka, a raczej album to zbiór setek zdjęć, pogrupowanych kolorystycznie. Zielony, żółty, czarny, czerwony, niebieski, biały, szary i brązowy to kolory na które się on dzieli. Przed setem zdjęć z danym kolorem, możemy przeczytać jego opis. Opisy są świetne, zawierają najważniejsze informacje, propozycje połączenia i wykorzystania danej kolorystyki. Znalazłem tam wiele ciekawych cytatów. Mój ulubiony to "Czarny w świecie fizyki nie jest kolorem, za to w świecie mody jest fenomenem".

Książkę polecam każdemu! Mała Biblia każdego fashionisty, który budzi się rano i nie ma się w co ubrać, mimo, że szafa się nie domyka :-).

Miłego dnia i wesołych Świąt!

L.









9 komentarzy:

  1. Będę musiał zaopatrzyć się w taką książeczką, pomimo że inspiracji mi nie brakuje to zawsze to coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka! Choć na półce miejsca brak na takie pozycje, może jakieś się znajdzie. :)

    http://designdetector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, to świetna pozycja. Właśnie się do niej przymierzam /ciągły brak czasu/,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! świetna książka :) wypada odwiedzić Empik.
    pozdrawiam!

    adamvogue.blogspot.com
    facebook.com/adamvogue

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nigdy tego nie widziałem i nie czytałem:O
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Co sądzisz o stylu Justina Biebera i Timberlakea? Który bardziej preferujesz?

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion