Navigation Menu

Be a crime


Dzisiaj krótki, szybki post :)
Czasami tak jest, że kupując jakiś dodatek, który nam się bardzo podoba- obojętnie czy to jest czapka, buty, czy też torba kompletujemy cały outfit, tak aby pod dodatek dopasować resztę. W moim wczorajszym outficie właśnie tak było. Wszystko wyszło od czapki Rihanny dla River Island. Czarny, skórzany snapback ze złotą, metalową Izydą to mój hit i ulubiona rzecz z całej kolekcji Riri dla RI. Czarnych rzeczy nie mam za dużo w swojej szafie, jednak te, które założyłem w całości do siebie pasują. Kurtkę, ramoneskę z H&M, którą opisywałem w ostatnim poście połączyłem z koszulą w ciemnoniebieskie wzorki. Początkowo chciałem ubrać czarną, klasyczną koszulę, jednak po przymiarkach wybrałem tą niebieską - nie jest nudno, monotonnie ani zbyt czarno :). Pod kołnieżykiem przewiązałem złoty naszyjnik ze Starivariusa, który idealnie skomponował się ze zlotymi elementami na czapce. Czarne spodnie typu super SLIM są z H&M. Czarne tenisówki są z American Eagle, torba z Zary, a okulary ze złotymi wstawkami z Brylove.

Have a nice day!
L.





Rihanna - Half of me <3





16 komentarzy:

  1. mega, niby pozornie prosto, ale diabeł tkwi w szczegółach. brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, podoba mi się wszystko. Szkoda tylko, że tak mało zdjęć bo ma się niedosyt oglądania ;)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcia robione na szybko w drodze do pracy, więc jest tylko tyle. Może powtórzę w najbliższym czasie ten look i dodam więcej zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ramoneska :) a czapeczka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie jesteś jednym z najlepiej ubierających się mężczyzn w tym kraju!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urzeka mnie Twoj styl i niesamowite wyczucie do mody, a tak szczelałam że pewnie chłopak z Wawy :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż ja mam mówić...po prostu bezbłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka!!!!!!!!! Noi oczywiście jest moc:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale genialnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz! :) Brak słów...

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion