Navigation Menu

Hot 'n' Cold

Dzisiaj outfit, w sumie walentynkowy, bo zdjęcia robiliśmy właśnie w Walentynki. Już pewnie nie raz pisałem, że nie przepadam za zimą. Toleruję ją tylko w okresie świątecznym. Gdy święta miną, zima staje się moją największą zmorą :). Pod względem outfitowym, zima wymaga od nas więcej poświęcenia, czasu i pomysłowości, by kurtki, które zakrywają naszą całą stylizację przyciągały uwagę i co nie co odkrywały. Tym razem zrezygnowałem z typowej, zimowej kurtki. Założyłem jeansową katanę, którą kupiłem w second handzie. Katana marki Carera (kupiona za 3 zł) to na pewno nie są stracone pieniądze. Pod kurtkę ubrałem (może tutaj słabo widoczną) czarną marynarkę ze złotymi guzikami, którą upolowałem również w sh. Pierwotnie pochodziła ona ze sklepu Marks & Spencer. Pod spodem mam zwykły, szary tanktop z Bershki. Do stylizacji wybrałem dresowe spodnie z opuszczonym krokiem, które też pochodzą z Bershki oraz granatowe buty za kostkę Levi's. Całość dopełnia czapka z napisem "Vain" z Hype/Nosis.

Have a nice day! :)




jackets - second hand, tanktop - Bershka, beanie - HYPE/NOSIS
trousers - Bershka, shoes - Levi's

Pics - Wojtek Zarychta
Polecam: https://www.facebook.com/WojciechZarychtaPhotography


13 komentarzy:

  1. stylizacja jak zwykle trafiona w 10 !
    tez mam te dresy z bershki i najchętniej chodziłbym w nich codziennie :)

    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo! Jedne z moich ulubionych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyłączam się, również dresy to moje ulubione spodnie.
    świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool photos! Absolutely love the fourth one :)

    Energiq

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś chyba jedynym blogerem, którego stylizacje spodobały się mojemu chłopakowi i którego stara się naśladować ubierając się podobnie .Dziękuje, że zmieniłeś styl mojego chłopaka ze zwykłego "szaraczka" w prawdziwego fashionistę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Zabiłaś mnie w tym momencie. To naprawdę mega mile! :*

      Usuń

Follow @ myanatomyoffashion