Navigation Menu

Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie

Jak zaczynałem prowadzić bloga to moim założeniem wstępnym było prezentowanie stylizacji oraz z racji tego, że studiuję dziennikarstwo - pisanie felietonów. Czasami pojawiały się też recenzje książek o tematyce modowej. Zaniedbałem trochę te działania i chyba czas do nich powrócić :)

Na pierwszy rzut pójdzie może nie recenzja, a moja własna opinia na temat książki z którą rzadko kiedy się rozstaję. "Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie" Paula Ardena. Książka sama w sobie bardzo wciągająca i krótka - przeczytanie jej zajmuje mi tyle czasu co dojazd z Ursynowa do Centrum, gdy udaję się do pracy :). Nie znaczy to, że jest o niczym. W tym cały sęk. Jest na tyle rzeczowa, że jest o wszystkim, co w naszym życiu zmienić powinniśmy! Oprócz świetnych ilustracji, autor książki zabiera nas w irracjonalną podróż i próbuje skłonić nas do decyzji, których byśmy nigdy nie podjęli. Do złych decyzji. Takich, które nie są sztampowe, które przynoszą ryzyko ale i też zmiany. Próbuje zmienić nasz punkt widzenia, tak abyśmy odważyli się na więcej. Coś w rodzaju "tyle jesteśmy sobą, na ile się odważymy". Ta książka to nie kolejny Paolo Coelho z hasłem "wszechświat sprzyja marzycielom", tylko odważny, bezpośredni i zapewne zupełnie inny punkt widzenia świata od naszego. Po przeczytanie książki zawsze mówię "tak, tak, tak!", ponieważ działa ona na mnie lepiej niż filiżanka kawy i mleczne Prince Polo. Aż wszystkiego się chce, a o to autorowi chyba chodziło! Polecam książkę każdemu, kto choć raz w siebie zwątpił i uważał, że decyzje, które podjął do niczego go nie zaprowadzą!

Po prostu zmień swoje życie. Świat jest taki, jakim ty go widzisz. Więc spójrz na niego inaczej, a twoje życie się zmieni. ♥



Niedługo minie rok, odkąd prowadzę bloga! Dzięki wielkie za to, że jesteście i udzielacie się! :)
W wolnej chwili wpadajcie na Facebook'a - będziecie na bieżąco ze wszystkim :)
https://www.facebook.com/myanatomyoffashion

L.

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię Twój styl pisania i jesteś jedną z niewielu blogujących osób których notki czytam.
    Książki nie czytałem, ale nie mogę powiedzieć, ze mnie nie przekonałeś, zabiorę się niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Milex dzięki! Zawsze się zastanawiałem czy ktoś to czyta :P

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion