Navigation Menu

Whatever you like

Uwielbiam chodzić zimą w parkach! Nic nie jest wygodniejsze, cieplejsze, ani bardziej komfortowe. Oprócz długości - która na zimę jest idealna, kieszenie - w których pomieszcze wszystkie drobiazgi, i niezastąpiona wygoda, którą cenie sobie przede wszystkim. Parka, którą mam na sobie poniżej pochodzi z second handu. Kupiłem ją jakiś czas temu w second handzie obok Hali Mirowskiej w Warszawie. Mimo iż nie przepadam za granatem, to kurtka od razu mi się spodobała. Być może za sprawą masywnego, srebrnego zamka i prostego, bardzo minimalistycznego kroju. Jest najwygodniejszą parką jaką posiadam :).
Pod parkę ubrałem szarą, sportową bluzę Nike z napisem 'whatever", również z second handu. Do bluzy dobrałem ciemno granatowe spodnie typu slim z H&M oraz buty za kostkę Levi's. W ręku trzymam torbę "Nie dla turysty" z Nike Sportswear.
Miłego oglądania, a już za kilka dni post w którym podsumuje rok 2012!

Luke








jacket, blouse, beanie - second hand
trousers - H&M, shoes - Levi's

2 komentarze:

Follow @ myanatomyoffashion