Navigation Menu

The real HANK MOODY

Snapback w zimę? Czemu nie! Do swojej stylizacji wybrałem czapkę od LookAtMeNow z dośc oryginalnym napisem inspirowanym Californication. Idealne uzupełnienia parki, która jest najwygodniejszą kurtką na zimę. Tą, którą mam na sobie znalazłem w H&M. Mimo, że kupiłem ją rok, bądź dwa lata temu to jej kolor jest tak uniwersalny, że mogę ją bez problemu nosić nawet za rok :). Lubię ją za krój, bo jest dopasowana i futerko, które ociepla mnie od środka. Pod spód założyłem jeansową kurtkę od Carrera, którą znalazłem w second handzie. Kosztowała jedyne 3 zł. Do tego również jasna, jeansowa koszula z H&M (również z SH) i krawat z Hugo Boss z linii Hugo. Szare spodnie to model super slim, które kupiłem w H&M oraz najlepsze buty na zimę od Bena Shermana. Dopełnieniem stylizacji są wyjątkowo ocieplane rękawiczki, które pochodzą też z second handu.

Luke


snapback - LookAtMeNow, parka - H&M, jeans jacket - Carrera, 
shirt - H&M, tie - Hugo Boss, pants - H&M, shoes - Ben Sherman


5 komentarzy:

  1. Jak zwykle stylizacja świetna!

    Dziś też zakupiłem czapkę ale w bershka i już mam ją zamiar nosić pomimo śniegu za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twój styl! Nawet jeśli jestem dziewczyną, to i tak Cię wielbię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion