Navigation Menu

2012

Nowy Rok zapewne jak u każdego wiąże się ze zmianami, nowymi planami i marzeniami. U mnie podobnie, tylko że wszystkie plany są związane właśnie z tym blogiem :). Gdybym w skrócie miał opowiedzieć co wydarzyło się w 2012 roku to niewątpliwie na pierwszym miejscu znalazł by się fakt założenia bloga. Pamiętam to jak dziś - jest koniec lutego, a ja za namową znajomych dodaję pierwszego posta. Co za uczucie - strach i euforia w jednym. Klikam enter i ruszam! Nadałem mu nazwę My Anatomy of Fashion. Dlaczego? Bo oznacza to coś mojego, nie udawanego i nie przebieranego. Nie na siłę. Cały ja. Jestem autentyczny w tym co robię, po prostu pokazuję jak się ubieram i jak postrzegam modę. Założenie bloga to był strzał w dziesiątkę! Nie żałuje tej decyzji i bardzo się cieszę, kiedy za każdym razem widzę odzew na moje posty i Waszą aktywność na FB. Dzięki!

Od czasu założenia MAOF wiele się zmieniło. Zdecydowanie na lepsze :). Poznałem wielu wyjątkowych i naprawdę wartościowych ludzi, blogerów i blogerek, ludzi ze świata mody. Nawiązałem ciekawe współprace. W tym miejscu nie sposób pominąć fakt kampanii Factory Outlet, która była dla mnie totalnym zaskoczeniem, ponieważ nigdy nie spodziewałem się, że cos takiego może mieć miejsce. Mega fajne uczucie, gdy jadąc autobusem po mieście widzisz swoją twarz na billbordzie :)

Lubię to robić. Lubię prowadzić bloga mimo, że jest to praca na cały dodatkowy etat. A w moim przypadku praca + uczelnia + blog nie daje mi za wiele możliwości by się skupić na nim całkowicie. Chcę w tym roku trochę pozmieniać, nadać dynamizmu i pokazać się od innej strony. Mam nadzieję, że będziecie ze mną nadal!

THANKS!
My Anatomy of Fashion
Luke

Trochę zdjęć z 2012! :)

2 komentarze:

Follow @ myanatomyoffashion