Navigation Menu

It's Christmas Time!

Święta, święta, święta! Coraz bliżej. Wszędzie czuć ta atmosferę - w domu, w sklepach i na dworze. Za oknem zimno, biało, ale jak magicznie! Wlaśnie za tą magię kocham Boże Narodzenie. To moje ulubione święta z pięknymi polskimi tradycjami. Uważam, że akurat tradycje świąteczne mamy przepiękne! Każdy z Was pewnie wyczekuje już wymarzonych prezentów pod choinką i ze zniecierpliwieniem zerka w kalendarz :). Ja zakup prezentów mam już za sobą, więc postanowiłem zabrać się za siebie. Wybrałem się do sklepów, by szukać świątecznych stylizacji, które założę do wigilijnego stołu. Nie przepadam ubierać się sztywno, dlatego postawiłem na typowo świąteczny, bozonarodzeniowy look. Głowny element tego outfitu to czerwony sweter w zimowe wzory i renifery, kupiony w TK Maxx (swoją drogą znalazłem tam masę innych, świetnych ciuchów!). Pod sweter ubrałem jeansową koszulę z second handu, a na to marynarka z H&M. Aby nie bylo aż tak nudno dodałem muszkę, która świetnie współgra kolorystycznie z marynarką. Muszka pochodzi też z H&M.
A czy Wy już szykujecie jakieś świąteczne zestawy? I co sądzicie o mojej propozycji?

Miłego dnia!
Luke





Pics by W.Zarychta




5 komentarzy:

  1. Dla takich świąt jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja świetna jak zawsze :)

    Czuć aż ten świąteczny nastrój!

    OdpowiedzUsuń
  3. No przyznam, że Twoja propozycja świątecznej stylizacji na pewno sztywna nie jest, a wręcz bardzo zabawna (w dobrym znaczeniu tego słowa). Pomimo, że nie bardzo przepadam za reniferowymi sweterkami, tak w tym świąteczno - nerd'owskim wydaniu bardzo przypadł mi do gustu. Gratuluję nietuzinkowości! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co tu dużo mówić ZAJEBISTA pierwszy raz od dłuższego czasu tak sie wpasowałeś w mój gust :) Gratulacje oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie swetry !!! Look jak najbardziej na duży plus :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion