Navigation Menu

VAIN

Gdy ją zobaczyłem wiedziałem, że musi być moja!! Bluza w czaszki, którą mam na sobie pochodzi z Top Shopu. Według mnie wygląda zjawiskowo sama w sobie, nie jest kolejną, nudną bluzą z czaszkami. Na dodatek kojarzy mi się z jednym z moich ulubionych projektantów - Alexandrem McQueenem. Na bluzę założyłem ciemną bejsbolówkę, którą kupiłem w ZARZE. Szare spodnie z łatami pochodzą z H&M, to model super slim, który ostatnio wyparł wszystkie inne z mojej szafy :-). Do całego outfitu dobrałem moją ulubioną czapkę z napisem "vain" od Hype/Nosis <3
Cały outfit do obejrzenia poniżej. Miłego wieczoru! Dzięki, że jesteście :)





cap - Hype/Nosis, jacket - ZARA, jumper - Top Shop, pants - H&M, shoes - H&M

O ostatniej stylizacji Going for a Gold w swoim rankingu na miejscu 2. napisało Kimono. Zapraszam do czytania - http://www.kimono.pl/Najlepsze-tygodnia-511-TOP-5-lookow-polskich-blogerow-MAFFASHION-KASIA-TUSK-MY-ANATOMY-OF-FASHION-a4801

L.

4 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem:) wszystko ze sobą swietnie wspolgra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza - tak tak tak + nie dziwię się, że ulubiona czapka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego bloga i wyczucia stylu. Wszystko tutaj pasuję idealnie. Świetne ubrania, świetnie dodatki, świetne zdjęcia. Mam nadzieje, że wybijesz się, bo totalnie na to zasługujesz.

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion