Navigation Menu

WARSAW FASHION WEEKEND

W piątek i sobotę miałem okazję być na Warsaw Fashion Weekend organizowanym tym razem w Hali Expo XXI. Standardowo oprócz pokazów mody nie zabrakło strefy zakupów, w której można bylo kupić masę naprawdę fajnych i ciekawych ubrań i dodatków.
Porównując do poprzedniej edycji jestem bardzo pozytywnie zaskoczony organizacją, atmosferą i doborem marek. Dało sie odczuć spójność, a wszystko kręciło się wokół Szwecji, bo to ona była inspiracją tej edycji WFW. Świetnie ubrani ludzie to kolejny plus, który dało się zauwazyć już od samego wejścia.
Spośród wszystkich pokazów zdecydowanie najlepszy był "Młodzi Młodym", który zaprezentował się pod hasłem "Myślę, że jesteśmy pokoleniem zupełnie wyjątkowym". Mimo, że modele prezentowali na sobie różne marki to własnie chyba to sprawiło, że pokaz utkwił mi najbardziej w pamięci poprzez swoją różnorodność i wyjątkowość. Podczas tego pokazu śpiewała Kari Amirian. Zakochałem się w tej muzyce!! Ma murowane miejsce w mojej playliście :).
Oczywiście nie byłbym sobą, gdybym nie napisał, że pokazem, który także wywarł na mnie wrażenie to pokaz Ani Kuczyńskiej, która spośród polskich projekntantów jest chyba najbliższa skandynawskiemu minimalizmowi. Świetnie skrojone, minimalistyczne i monochromatyczne ubrania. Sama klasa!
W piątek postawiłem na elegancję w ciemnym wydaniu. Do bordowej marynarki założyłem czarną koszulę, oraz muchę z ćwiekami z Bowstyle <3. Dół stanowiły czarne, dość mocno slimowane spodnie, oraz klasyczne buty, również w bordowym kolorze. W sobotę ubrałem sie bardziej na luzie. Wybrałem marynarkę/kurtkę w moro, jeansową koszulę ze zdobieniami przy kołnieżu, ciemne, zwężane spodnie, oraz wysokie buty. Wszystko do zobaczenia poniżej :)

Miłego oglądania i słuchania!
Luke














Na bieżąco będę dodawał kolejne zdjęcia jak tylko je dostanę! :)

Miło mi również poinformować, że przekroczyliśmy 1000 na Facebook'u, za co wielkie dzięki! Jesteście niesamowici! :*




3 komentarze:

  1. I like your look :) This burgundy coat awesome!

    OdpowiedzUsuń
  2. obie stylizacje są genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, gratuluję :) a stylizacje mega <#

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion