Navigation Menu

First Autumn Look

Niestety dopadła nas jesień i to nie ta polska, złota, ale szara i ponura. Na szczęście pogoda się poprawia i dzisiaj, będąc w Szczecinie ulice przywitały mnie złotymi, mieniącymi się liśćmi.
Podczas ostatniego wyjścia postawiłem przede wszystkim na to, aby było mi ciepło. Ubrałem szary szalik, który kupiłem w H&M, nie tylko po to, aby się ogrzać, ale szaliki na ogół zmieniają cały outfit. Uzupełniają go i jednocześnie zamykają całą stylizację. Jesienne motywy widać również na mojej koszuli - pochodząca z Hugo Boss'a z linii Orange, cieniowana koszula to odwzorowanie drzew, jakie mijamy właśnie teraz spacerując po parkach. Spodnie to mocno slimowane, podwinięte, siwe jeansy z ZARY oraz burgundowe, skórzane buty z H&M (swoją drogą jestem pod wrażeniem jakości butów i dodatków ze skóry w H&M, ponieważ są bardzo solidnie wykonane). Z tej linii pochodzi również duża, skórzana, brązowa torba. Jeansowa kurtka pochodzi z River Island.
Tęsknię za czasem, kiedy nie musiałem ubierać się na "cebulkę" i mogłem pokazać cały swój outfit. Teraz najważniejsze to ciepło się ubrać, bo pogoda jest zdradliwa i często jedno wyjście z rozpiętą kurtką kończy się tygodniowym pobytem w łóżku - wiem, bo mnie to właśnie dopadło :-).

Przy okazji dziękuję, że tak licznie gromadzicie się na fanpage'u MAOF na Facebook'u. Dzięki :*



Photo by W. Zarychta

Luke



4 komentarze:

  1. świetna całość, komin zdecydowanie robi outfit.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą stylizację, cudowny szalik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam szalik i bardzo go lubię. Jest niezawodny przy każdej pogodzie jesienią. Dostrzegam tylko jeden niuans. Mam na myśli połączenie grubego szalika i gołych kostek, które właściwie podkreślają tę jesień, przy której nie wiadomo, czy to zimno, czy to ciepło, a w rezultacie są jakoś spójne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta stylizacja! :D
    a czy ten weekend fashion blog czy jakoś tak był dla wszystkich?

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion