Navigation Menu

Burgundy

Dzisiaj na blogu outfit, który miałem na sobie podczas Warsaw Fashion Weekend. Burgundowa marynarka z ZARY, w połączeniu z klasycznymi butami z H&M w tym samym odcieniu zupełnie zmieniła moje nastawienie do tego koloru, za którym wcześniej nie przepadałem. Uniknąłem mocnych kontrastów, rezygnując z białej koszuli, na rzecz czarnej, do której założyłem muchę z Bowstyle.pl. Spodnie to mocno slimowane rurki w czarnym kolorze. Uzupełnieniem outfitu była srebrna bransoletka z ćwiekami. Dużą rolę odegrały również czarne okulary, które dodały całej stylizacji tajemniczości i charakteru.

Photo by W.Zarychta








Miłego dnia!
Luke

4 komentarze:

  1. Set świetny, szczególnie, że uwielbiam burgund i muszki (!!!) :)

    Ale jakoś wolę Cię bez okularów, bo spojrzenie masz przeboskie! *_*

    Sylvieu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja
    http://zwyczajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion