Navigation Menu

Nothing else

Lubię printy, uwielbiam agrafki i kocham jeans! Napewno da się to zauważyć w zestawach, jakie wam przedstawiam :). Często też przechadzam się z zazdrością po działach damskich, patrząc na WIELKI asortyment, jaki tam jest. Ostatnio natknąłem się na jasne spodnie w czarne wzory, które musiałem kupić. Na szczęście jestem takiej postury, że nie wszystko co damskie jest na mnie za małe :). Do spodni dobrałem koszulkę z nadrukiem z River Island (swoją drogą robią jedne z ciekawszych, męskich koszulek) oraz jeansową kurtkę kupioną za 10 zł w second handzie. Całość prezentuje się tak:







jacket - Vintage, t-shirt - River Island, pants - H&M, shoes - American Eagle, cup - H&M

Photo: Wojciech Zarychta





 

Miłego dnia!
Luke

P.S 
Dzisiaj na Facebook'u rusza kolejny konkurs z udziałem Factory Outlet! Zapraszam do zabawy :)


3 komentarze:

  1. spoko stylizacja! u mnie w szkole byś był już zhajtowany! :(
    Spoko blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że ryzykowne połączenia zazwyczaj są bardzo efektowne, aczkolwiek... Nie wspominam tutaj o damskich spodniach - świetny pomysł, genialny print, jedynie mogłyby być odrobinę szersze w udach. Chodzi mi natomiast o buty i t-shirt w tym konkretnym zestawieniu. (Proszę pamiętać, iż każdą moją wypowiedź w zasadzie należy czytać tak, jakby przed nią było napisane "Moim skromnym zdaniem"). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion