Navigation Menu

intotheclouds

Jesień. Niestety.
Na wczorajszy spacer po Łazienkach wybrałem prosty zestaw. Do kurtki w kolorze khaki z Zary dobrałem bluzę z nadrukiem z River Island. Spodnie, carrot fit to ostatnio mój ulubiony model. Nie lubię, gdy w stylizacji widać przesadę, nadmiar, dlatego prawie wszystko ma jednolite barwy. Cenię praktyczność i możliwość dopasowania danej części garderoby do innej, tak aby w całości wyglądało jak gotowy zestaw. Dopełnieniem są żółte buty z American Eagle, oraz jeansowo - żółty plecak z River Island. Mimo, że pogoda nie dopisuje, a słońce zachodzi coraz wcześniej, to zawsze można ubarwic sobie szarą codzienność naszymi outfitami.











jacket - Zara, blouse - River Island, pants - H&M, shoes - American Eagle, backpack - River Island

Photo: Wojciech Zarychta

Miłego dnia!
Luke

7 komentarzy:

  1. świetna stylizacja! zazdroszczę koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że przeszedłeś na blogspota. Możliwość komentowania - bezcenna. :)
    Napiszę krótko i zacznę od banału: bardzo dobre wyczucie stylu. Najbardziej ujmujące są stylizacje, w których nie starasz się na siłę błyszczeć. Nie szalejesz z dodatkami i uważam, że ten ostatni zestaw jest po prostu świetny w swej prostocie. Nie wyglądasz - jak niektórzy blogerzy - na przestylizowanego, a jednocześnie pokazujesz, że niewielkim nakładem kosztów (w końcu bardzo często łączysz rzeczy z sieciówek z tymi z second handów) można wyglądać schludnie, męsko, niby zwyczajnie, ale jednak z nutą szaleństwa. Obserwuję MAOF od dawna i gratuluję. Pozdrawiam serdecznie. Marcin

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeny! dzięki za naprawdę miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nareszcie spotkałem chłopaka, który bloguje. świetny blog!! Znalazłem Cię w gazecie FLESZ!!!
    Ja też pisze bloga. Jest o moim codziennym życiu i troszeczkę mody!!
    ZAPRASZAM!!!

    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śiwetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się T-shirt oraz parka.

    pozdrawiam,
    Marcin.

    OdpowiedzUsuń

Follow @ myanatomyoffashion